آسمان بیشتر مناطق کشور صاف است
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ فروردین) در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آرام است و افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق به‌ویژه در بخش‌های غربی و شمالی کشور دور از انتظار نیست.

وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده



صادق ضیاییان گفت با اشاره به اینکه طی روز پنجشنبه (۱۹ فروردین) در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی روزهای جمعه و شنبه (۲۰ و ۲۱ فروردین) در شمال غرب، غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین، البرز و تهران به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

ضیاییان ادامه داد: طی روز شنبه (۲۱ فروردین) با افزایش سرعت وزش باد در نوار غربی کشور احتمال وقوع گرد و خاک در این منطقه وجود دارد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز شنبه با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر بارش و کاهش نسبی دما در استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران پیش‌بینی می‌شود همچنین خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر طی امروز (۱۷ فروردین) مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ فروردین) صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد، در اواخر وقت افزایش ابر و با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۱۹ فروردین) نیز قسمتی ابری همراه با وزش باد، در بعد ازظهر افزایش ابر و با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.




گردآوری:  گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir