واکنش مدیر عامل کاله به انتشار یک فیلم
انتشار تصویر مردی که در حال اضافه کردن آب به شیرهای کاله آن هم در پشت یک کامیون حمل بار است از روز گذشته واکنش های زیادی داشته است. مدیر عامل کاله در خصوص انتشار این فیلم توضیحاتی به ما داد

مدیر عامل کاله به فیلم منتشر شده در فضای مجازی واکنش نشان داد

عصر روز نوزدهم فروردین ماه 1400 فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد چند مرد پشت یک کامیون حمل محصولات کاله در گوشه ای از شهر تهران درحال اضافه کردن آب به شیرهای کاله هستند.
 
با انتشار این فیلم سوالات متعددی در ذهن مردم شکل گرفت که یکی از اساسی ترین سوالات این بود که اگر کاله به شیر آب اضافه می کند چرا باید این افزودن آب شیرها در کنار خیابان انجام بگیرد.
 
غلامعلی سلیمانی مدیرعامل شرکت کاله در توضیح این فیلم به ما گفت: در خصوص این فیلم بررسی ها آغاز شده است اما هنوز تحقیقات تکمیل نیست. این مردان کارگر و کارمند هستند و در حال انجام عمل خلاف که باید رفتار و علت این حرکت  آنها مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. این مبحث از روز گذشته در حال بررسی است. از کشورهای مختلف ، از سوی دوستان و مسئولان این فیلم برای بنده ارسال شده و دستور تحقیق جدی و کامل در این خصوص داده شده است.
 
مدیر عامل کاله در مورد اینکه تا چه میزان امکان دارد این عمل یک رفتار رقابتی و یا تخریبی برای شرکت کاله باشد چنین توضیح داد: احتمال زیادی دارد که این رفتار ، یک عمل تخریبی باشد زیرا رقابت بین شرکت ها زیاد است و ما به تازگی دستگاه هایی را وارد کشور کرده ایم که شیرهای پاستوریزه ای که تا دیروز در ایران 5 روز امکان حفظ و نگهداری سلامت آنها وجود داشت می تواند با تکنیک تازه تا 30 روز دوام سلامت داشته باشد.
 
وی تاکید داشت: البته بررسی ما تنها در این خصوص نیست و امکان دارد یک کارگر به هر دلیلی کاری یا اقتصادی دست به این عمل زده باشد که مورد بررسی است.
 
سلیمانی اعلام کرد: کارگری که این رفتار را کرده است شناسایی شده و فردا با او گفت و گو خواهم داشت تا ابعاد علت این حرکت را مطلع شوم و آن زمان است که می توانم دقیق تر در مورد علت انتشار این فیلم پاسخ بدهم.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.ir