آغاز واکسیناسیون ۷۵ ساله ها از امروز
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از آغاز واکسیناسیون ۷۵ ساله‌ها از امروز خبر داد.

واکسیناسیون فاز اول که کادر بهداشت و درمان بودند، به پایان رسید


علیرضا رئیسی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

 واکسیناسیون فاز اول که کادر بهداشت و درمان بودند، به پایان رسید و فاز دوم را آغاز کردیم وبه خوبی رو به پایان است و از امروز واکسیناسیون ۷۵ سال به بالا آغاز می‌شود و محموله جدید واکسن‌هم فردا صبح به دستمان می‌رسد و بلافاصله توزیع خواهد شد.

از مردم برای رعایت پروتکل‌ها در ماه رمضان، شب‌های احیا و نماز عید فطر ممنون هستم. امروز در جلسه مروری بر وضعیت بیماری در سطح دنیا و کشور داشتیم‌ همچنان متاسفانه کشور هندوستان میزان ابتلا و مرگ بالایی دارد و دردسر زیادی دارند. این ویروس جهش یافته هندی توانسته مانند ویروس جهش یافته انگلیسی تاخت و تاز کند و ضرورت دارد ما بیشتر هوشیار باشیم و پروتکل‌ها را رعایت کنیم تا مبادا گرفتار این ویروس شویم.

 مواردی که از ویروس جهش یافته در کشور پیدا شده تحت کنترل است و استان‌ها جنوبی و شرقی باید بیشتر باید رعایت کنند. استان سیستان و بلوچستان، بوشهر و هرمزگان باید به شدت رعایت کنند که اقدامات خوب و به موقعی داشتند.

در حال حاضر تعداد شهرهای قرمز به سه شهر کاهش یافته است و از مردم قدردانی می‌کنیم که پروتکل‌ها را رعایت کردند و در ایام این تعطیلات هم شاهد کاهش سفرها بودیم و ۱۶ درصد نسبت به سال قبل در همبن ایام کاهش تردد داشتیم.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir