شهردار ناحیه و سه مسئول دیگر یکی از مناطق به دلیل سهل انگاری و ارائه گزارش خلاف واقع به دستور شهردار تهران از کار خود برکنار شدند.
 

به نقل از نوانديش و به گزارش روابط عمومی 1888، در پی قصور و سهل انگاری مامور بازدید، مسئول 137 منطقه و پیمانکار مربوطه در پیگیری و انجام ماموریت محوله از سوی سامانه 137، افراد مذکور به همراه شهردار ناحیه مربوطه از سمت خود عزل شدند.

پس از آنکه شهروندی در تماس با مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (1888) از پیگیری برای انجام خواسته خود در محدوده مورد تصدی این مقام مسئول خبر داد، مراتب در فرآیند رسیدگی و پیگیری قرار گرفت و مشخص شد شهروند مذکور برای حل مشکل خود ابتدا با سامانه 137 تماس گرفته بود که پس از چند روز با گزارش خلاف واقع مبنی بر انجام کار مواجه شده است.

براساس این گزارش، در نهایت نتیجه رسیدگیها از طریق اعزام تیم ویژه 1888 به محل و مراجع ذیربط منجر به عزل شهردار ناحیه، مامور بازدید، مسئول 137 منطقه و پیمانکار مربوطه شد.

شهردار تهران از بدو تاسیس مرکز نظارت همگانی تا کنون بر ضرورت همکاری و مشارکت شهروندان تهرانی با این مرکز در راستای ناامن کردن فضای شهرداری برای متخلفین تاکید داشته است.

در همین راستا مرکز نظارت همگانی (1888) از طریق تلفن چهار رقمی 1888 و سایر ابزارهای ارتباطی آماده دریافت هرگونه شکایت، انتقاد، پیشنهاد، تقدیر ودیدگاه های مردمی در خصوص برنامه ها و عملکرد کارکنان و سازمان شهرداری است.

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:noandish.com