زاکانی از محل حادثه مترو بازدید کرد
شهردار تهران با حضور در ایستگاه چیتگر از محل حادثه برخورد دو قطار متروی تهران - کرج بازدید می‌کند.

تکذیب "شاخ به شاخ" شدن قطارهای مترو در حادثه صبح امروز



مطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران نیز در حساب توییتر خود نوشت: "حادثه آن طور که دقایق ابتدایی خبر در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شد به صورت شاخ به شاخ نبوده بلکه دو قطار از بغل با یکدیگر برخورد داشتند."

وی نوشت: "تعداد افراد حادثه‌دیده در حادثه متروی تهران-کرج ۲۰ نفر است. ۹ نفر پس از معاینه اولیه اورژانس مرخص و ۱۱ نفر برای درمان به بیمارستان‌های اطراف اعزام شدند که متاسفانه حال یکی از این عزیزان وخیم است. دو قطار شاخ به شاخ نشده‌اند. علت این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است."

محمدخانی ادامه داد:" ‌‏۱۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین برای انتقال مسافران توسط سازمان اتوبوسرانی تهران به محل اعزام شد و همچنین تاکسیرانی نیز ناوگان خود را جهت خدمت‌رسانی به مردم فراخوانده است."

شهردار تهران با حضور در ایستگاه چیتگر از محل حادثه برخورد دو قطار متروی تهران - کرج بازدید می‌کند.

وی با بیان اینکه در پی حادثه صبح امروز و برخورد دو قطار در ایستگاه متروی چیتگر، شهردار تهران از همان ابتدا در جریان این حادثه قرار گرفت، گفت: معاون حمل و نقل، معاون خدمات شهری، آتش نشانی وغیره در محل حادثه حضور یافتند و جزئیات حادثه را به سمع و نظر شهردار می رساندند.

وی با بیان اینکه موضوع اصلی در این حادثه تسهیل تردد مردم بین کرج و تهران است، گفت: احتمالا در عصر امروز شاهد پیک جمعیتی از تهران به کرج هستیم و ممکن است خدمات رسانی ۱۰۰ درصدی مترو تا عصر امروز فراهم نشود.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir