اعلام محدودیت‌ های ترافیکیِ جاده‌ های شمالی
رئیس پلیس راه مازندران از اجرای محدودیت‌های ترافیکی از دیروز به مدت ۶ روز در جاده‌های استان خبر داد

اعلام محدودیت‌ های ترافیکیِ جاده‌ های شمالی به مدت ۶ روز

سرهنگ یدالله جهان تاب اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۱۶ تا ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسیله نقلیه در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده ۱۵ و ۱۶ خرداد از ساعت ۱۳ تا ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه می‌شود.

مسئولان مازندران پیش بینی کرده اند درتعطیلات نیمه خرداد بیش از ۵ میلیون مسافر به این استان سفر کنند به همین دلیل۱۱۰ گروه گشت پلیس با بییش از ۲۰۰ مامور در محورهای سه گانه کندوان، هراز و سوادکوه مستقر خواهند شد.

رئیس پلیس راه مازندران می گوید: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امشب و از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

به گفته سرهنگ جهان تاب ، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ یکشنبه هفته آینده چهاردهم خرداد در مسیر رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز، مسیر آب اسک به رودهن محدوده مشاء یکطرفه خواهد شد.

وی افزود: تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا صبح دوشنبه ۱۶ خرداد در همه محورهای سه گانه، تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز تا جمعه در مسیر جنوب به شمال محور سوادکوه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده از مسیر شمال به جنوب همین محور ممنوع خواهد بود.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.om/news
منبع: khabaronline.ir