آتش سوزی 10 هکتاری در جنگل های سوزنی برگ
​ مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با اشاره به وقوع حریق ۱۰ هکتاری در شفت و یک هکتاری در رشت، گفت: این حریق ها در طرح جنگل دست کاشت سوزنی برگ و سطحی بوده است.

 اطفا ادامه دارد


امیر مرادی از وقوع حریق در دو شهرستان شفت و رشت خبر داد و اظهار کرد: از ساعت ۱۳ روز گذشته، ۳ شهریور شاهد وقوع حریق در طرح جنگل دست کاشت سوزنی برگ و طرح زراعت چوب در حال بهره برداری منطقه خرفکل شهرستان شفت بودیم.

وی حریق مذکور را سطحی و به مساحت تقریبی ۱۰ هکتار دانست و افزود: هم اکنون حریق مهار شده و تلاش برای اطفای کامل ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان با بیان اینکه مساحت تقریبی یک هکتار از جنگل پهن برگ و نیزار منطقه امیربکنده شهرستان رشت نیز از ساعت ۲۰:۴۵ روز گذشته، ۳ شهریور دچار حریق سطحی شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حریق نیز اطفا شده است.

مرادی، با اشاره به وقوع آتش سوزی سطحی در قسمت درختان سوزنی برگ منطقه لاکان رشت(جاده مرغداری)، متذکر شد: تلاش ها برای اطفای این حریق که از ساعت ۱۷ عصر آغاز شده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کلیه حریق ها مهار شده و تلاش برای اطفای کامل ادامه دارد، عنوان کرد: متاسفاته همه آتش سوزی ها عمدی می باشد و تلاش برای شناسایی افراد ادامه دارد.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir