ممنوعیت ارائه خدمات به بی‌ حجاب‌ ها کلید خورد
خبرگزاری مهر به نقل از معاون استاندار قم از برکناری مدیر یک بانک که به یک خانم بدون حجاب خدمات ارائه کرده بود خبر داد

برکناری مدیر یک بانک  در قم به دلیل ارائه خدمات به یک خانم بدون حجاب

احمد حاجی‌ زاده:

* (با اشاره به انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی از بی توجهی مسئولین یکی از شعب بانک‌های استان در رعایت قانون عفاف و حجاب و ارائه خدمات به یک فرد بی حجاب): در پی انتشار این فیلم و نگرانی شهروندان از تکرار چنین تخلفی و مطالبه رسانه‌ها، استاندار قم دستور برکنار رئیس شعبه بانک متخلف را صادر و صبح امروز ضمن ابلاغ این دستور، تذکرات لازم مجدداً به سرپرستی‌ها و مدیران تمام شعب بانک‌های استان مبنی رعایت قانون عفاف و حجاب داده شد.

* مسئولیت اجرای قانونی ابلاغی عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی متوجه مدیر آن دستگاه است و در صورت بروز چنین تخلفی ابتدا با مدیر خاطی برخورد جدی می‌شود و در ادامه نیز کارمندانی که نقشی داشته اند با آنها برخورد خواهد شد.

* درباره وضعیت عفاف حجاب یکی از فروشگاه‌های بزرگ به متولیان این فروشگاه و همچنین مدیران دولتی مرتبط با این موضوع تذکر جدی برای اصلاح وضع آن مجموعه داده شده و در صورت عدم توجه اقدامات بعدی انجام خواهد شد.

* گفتنی است، در روز پنج‌شنبه ۳ آذرماه، در یکی از شعب بانک‌های استان، یکی از خانم‌ها کشف حجاب کرده و کارمندان این شعبه بانک نیز خلاف قوانین، به وی خدمت‌رسانی کرده بودند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com