خط قرمز پلیس برای توقیف خودروی مسافران چیست؟
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: خط قرمز پلیس در نوروز ۱۴۰۲ تخلفات حادثه ساز است که برای ما مساوی با توقیف وسائل نقلیه است

تخلفات حادثه ساز مساوی با توقیف وسائل نقلیه است

سرهنگ مهدی زارع، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد اظهار کرد: فرقی ندارد که عید باشد و تعطیلی یا ماه مبارک رمضان؛ برای خدمت رسانی به مردم، مدیریت ترافیک، تسهیل در تردد و برقراری امنیت ترافیکی شهروندان و مسافران نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی با رانندگان پرخطر برخورد قانونی را انجام خواهد داد.

وی افزود: آنهایی که به حریم حقوق شهروندی احترام نگذاشته و با عجله و شتاب برای خود و دیگران حادثه می‌آفرینند باید تاوان  رفتار پرخطر خود را بدهند.

سرهنگ زارع، سرعت غیرمجاز، دور زدن در محل ممنوع، عبور وسایل نقلیه از پیاده رو، نقص سیستم روشنایی وسایل نقلیه به هنگام رانندگی در شب، سبقت گرفتن غیرمجاز، عدم توجه به جلو،  خستگی و خواب‌آلودگی، عدم رعایت حق تقدم عبور و عدم رعایت فاصله طولی با وسیله جلویی از جمله مهمترین تخلفات مد نظر پلیس راهور در ایام عید نوروز ۱۴۰۲ است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: از جمله مهم‌ترین عوامل بروز حوادث و تصادفات و واژگونی خودروها در این ایام رعایت نکردن قوانین است که باید مد نظر همگان قرار گیرد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com