رگبار باران و رعد وبرق در این استان ها
سازمان هواشناسی از بارش رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و همچنین افزایش دما در نقاط مختلف کشور از امروز خبر داد.

افزایش دما از فردا


سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که امروز در خراسان شمالی‌، گلستان، مازندران، گیلان، نیمه‌ شمالی‌ خراسان رضوی و شمال و شرق‌ سمنان رگبار باران گاهی‌ رعدوبرق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ و در برخی‌ مناطق‌ آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، زنجان، نیمه‌ شمالی‌ خراسان جنوبی‌ و نیمه‌ جنوبی‌ خراسان رضوی رگبار پراکنده و گاهی‌ رعدوبرق‌ رخ‌ می‌دهد.

جمعه‌ در خراسان رضوی و برخی‌ مناطق‌ خراسان شمالی‌ و خراسان جنوبی‌ رگبار باران، گاهی‌ رعدوبرق‌ و وزش‌باد شدید موقت‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

شنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌ و یکشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌ و ارتفاعات‌ البرز غربی‌ بارش‌ پراکنده رخ‌ می‌دهد.

دوشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌، غرب‌ سواحل‌ دریای خزر و ارتفاعات‌ البرز مرکزی رگبار باران گاهی‌ رعدوبرق‌ و وزش‌باد شدید موقت‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

امروز در برخی‌ مناطق‌ شمال شرق‌، شرق‌، جنوب‌ شرق‌، سمنان، تهران، البرز، شمال مرکزی، قم‌، شمال و شرق‌ اصفهان، خوزستان و بوشهر، جمعه‌ در برخی‌ مناطق‌ شرق‌ و جنوب‌ شرق‌، یکشنبه‌ در شمال غرب‌ و غرب‌ و دوشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ غرب‌، شمال غرب‌، بخش‌هایی‌ از مرکز، استان‌های واقع‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز و شرق‌ سواحل‌ دریای خزر در بعضی‌ ساعات‌ وزش‌ باد شدید و در مناطق‌ مستعد خیزش‌ گردوخاک‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

همچنین‌ از جمعه‌ تا یکشنبه‌ در بیشتر مناطق‌ کشور به ویژه مناطق‌ واقع‌ در نیمه‌ شمالی‌ کشور دما افزایش‌ می‌یابد.

امروز دریای خزر،خلیج‌ فارس‌ و تنگه‌ هرمز و فردا خلیج‌ فارس‌مواج‌ خواهند بود.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir