فرهنگسرای سالمند به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادمانی سالمندان «هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی مادربزرگ‌، پدربزرگ و نوه‌ها» را در پارک ملت برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شرکت‌‌کنندگان در این جشنواره با انجام ورزش‌های همگانی و مفرح به رقابت می‌پردازند. همچنین گروه‌های هنری حرکات نمایشی و برنامه‌های متنوع هنری را اجرا می‌کنند و در پایان پس از داوری به گروه‌های برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

در این جشنواره حرکات ورزشی و نرمش‌های صبحگاهی اجرا می‌شود و شرکت‌کنندگان در قالب گروه‌های 2 نفره و تیمی در رشته‌‌های گوناگون از قبیل طناب‌کشی، تیراندازی، پرتاب دارت و ... رقابت می‌کنند.

هشتمین جشنواره فرهنگی- ورزشی سالمندان با مشارکت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 3 و باهدف ارتقای روحیه شادابی، نشاط و پویایی سالمندان و همچنین ترویج و گسترش ورزش‌های همگانی، روز چهاشنبه 29 خرداد 87 از ساعت 7 تا 10 برگزار می‌شود.

علاقمندان برای آگاهی بیشتر می‌توانند به نشانی: میدان امام حسین(ع)، خیابان 17 شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام فرهنگسرای سالمند مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 2-33302590 تماس بگیرند.
منبع:hamshahrionline.ir