عصبانیت آقای رئیس جمهور ...
خبرنگار شبکه از اوباما درباره مشکلات بیمه درمانی و تارنمای آن سوال کرد و گفت چرا مسولین آن را به دلیل مشکلات ایجاد شده برکنار نمی کند؟...
 باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در جریان یک مصاحبه اختصاصی با تلویزیون فاکس نیوز که به حمایت از رژیم صهیونیستی شهره است، را متهم به بزرگنمایی مشکلات کرد و گفت این شبکه تلویزیونی به مشکلات دامن می زند.

 این مصاحبه پربیننده که روز یکشنبه به طور زنده از کاخ سفید پخش شد شاهد عصبانیت اوباما از خبرنگار فاکس نیوز و ملامت این شبکه تلویزیونی از سوی رییس جمهور آمریکا بود.

خبرنگار این شبکه از اوباما درباره مشکلات بیمه درمانی و تارنمای آن سوال کرد و گفت چرا مسولین آن را به دلیل مشکلات ایجاد شده برکنار نمی کند؟

اوباما این مساله را تمام شده دانست و گفت مشکلات به خاطر اشتباه برخی افراد نادان رخ داد.

ولی خبرنگار فاکس نیوز گفت که مردم از این قضیه ناراضی هستند.

اوباما پاسخ داد: این مسایل مطرح می شود تاحدودی به این دلیل که شما و تلویزیون شما به آن دامن می زنید.

خبرنگار همچنین به اوباما گفت مردم فکر می کنند شما عوامل و زمینه های مسبب حمله به کنسولگری آمریکا در لیبی را کم رنگ نشان داده اید که اوباما پاسخ داد: اینطور فکر می کنند چون شما اینگونه به آن ها می گویید.

شبکه فاکس نیوز، وابسته به محافظه کاران آمریکا بوده و همواره از سیاست های اوباما انتقاد کرده است.

در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، این شبکه تندرو از میت رامنی، نامزد جمهوریخواهان حمایت می کرد.

یکی از محورها کلیدی برنامه های مختلف این شبکه به ویژه گفت وگوهای خبری با شخصیت ها و مقام های مختلف حمایت و دفاع از رژیم صهیونیستی است و افرادی مانند، جان بولتون، سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل و نیوت کینگریچ رییس سابق مجلس نمایندگان این کشور که به حمایت از رژیم صهیونیستی معروف هستند، همواره از مدعوین برنامه های مختلف خبری و سیاسی این شبکه می باشد.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:irna.ir

مطالب پیشنهادی :
چفیه فلسطینی برگردن برادر اوباما +عکس
ظریف به کری تذکر داد!
امروز به روایت روزنامه ها 92/11/13 + تصاویر
میز صبحانه ظریف به سبک مونیخی ها + عکس
صف‌ های طولانی دریافت سبد کالا