وقتی خانم دیپلمات فحش می دهد!!!
روسیه، از آمریکا خواسته است در امور اوکراین دخالت نکند.این مکالمه درست دو روز پیش از آنکه ویکتوریا نولاند با ویکتور یانوکوویچ، رئیس جمهور اوکراین، در کی یف دیدار کند، منتشر شد.
فحاشی خانم دیپلمات كار دست وزارت خارجه آمریكا داده است. انتشار مکالمه ویکتوریا نولاند، دستیار وزیر خارجه آمریکا، با جفری پایات، سفیر آمریکا در کی‎یف، که در یوتیوب منتشر شده از استراتژی آمریکا در خصوص سیاست و انتقال قدرت در اوکراین پرده برداشته است.

گفته شده در این مکالمه ظاهرا تلفنی نولاند با اشاره به سه رهبر مخالفان، ویتالی کلیچکو، آرسنی یاتسنیوک و اوله تیهانیبوک، می‌گوید فکر نمی‌کند که کلیچ (کلیچکو) باید در دولت جدید حضور داشته باشد. ویکتوریا نولاند اضافه می‌کند که باید سازمان ملل متحد وارد صحنه شود. وی سپس به اتحادیه اروپا فحش رکیکی می‌دهد.

جفری پایات، سفیر آمریکا در جواب با تایید حرف‌های نولاند می‌گوید شکی نیست که اگر راه حلی بدون دخالت سازمان ملل متحد پیدا شود، روس‌ها از پشت صحنه آن را خنثی می‌کنند. نولاند سال گذشته میلادی از جمله سیاستمدارانی بود که در میدان استقلال، مرکز اصلی تجمع مخالفان دولت در کی‌یف، برای نشان دادن حمایت آمریکا از معترضان، حاضر شده بود.


روسیه، از آمریکا خواسته است در امور اوکراین دخالت نکند.این مکالمه درست دو روز پیش از آنکه ویکتوریا نولاند با ویکتور یانوکوویچ، رئیس جمهور  اوکراین، در کی یف دیدار کند، منتشر شد.

جین پساکی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، از اظهار نظر درباره محتوای این مکالمه خودداری اما صحت این مکالمه را کتمان نکرد. وی گفت نولاند از همتایانش در اتحادیه اروپا در خصوص اظهار نظرهای گزارش شدۀ منتسب به خود عذرخواهی کرده است. هنوز کسی نمی‌داند این مکالمه ابتدا چگونه و توسط چه کسی ضبط و منتشر شده است.

اما جی کارنی، سخنگوی کاخ سفید می‌گوید از آنجا که ابتدا دولت روسیه متوجه این مکالمه شده و از وجود آن در یوتیوب خبر داده است، بنابراین فکر می‌کند که خود این موضوع چیزی از نقش روسیه برای گفتن دارد.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ghanononline.ir

مطالب پیشنهادی :
برکناری یک مقام آمریکایی به خاطر مسلمان شدن!
یادداشتی درباره گفت‌و‌گوی رئیس‌جمهور
زن اندونزیایی جسد ۳۰ دختر را خورد! + عکس
ظریف: توهمات آمریکا جایی در مذاکرات ندارد
قطع نخاع پایان ازدواج پنهانی!