اعضاء گروهک تروریستی کومله بازداشت شدند
ساعاتی پس از دستگیری این افراد، پلیس سلیمانیه تحقیقات مقدماتی را آغاز کرد و آنها را به زندان آسایش سلیمانیه منتقل نمود.
بهزاد خوشحالی، کیارش رستمی و وحید کمالی از اعضای گروهک کومله در حین استعمال مواد مخدر در سلیمانیه عراق بازداشت شدند.

 روز دوشنبه 21 بهمن 1392، «بهزاد خوشحالی، کیارش رستمی و وحید کمالی»،که از به اصطلاح پیشمرگان قدیمی گروهک کومله هستند در حین استعمال مواد مخدر در سلیمانیه عراق توسط پلیس این شهر دستگیر و بازداشت شدند.

ساعاتی پس از دستگیری این افراد، پلیس سلیمانیه تحقیقات مقدماتی را آغاز کرد و آنها را به زندان آسایش سلیمانیه منتقل نمود.

جالب توجه اینکه بهزاد خوشحالی ـ که دست به قلمی هم دارد و سالهاست در سایت‌های اپوزیسیون و ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران دروغ‌پراکنی کرده و حتی در نوشته‌های اخیر خود از جمهوری اسلامی، بعنوان عامل و ترویج‌دهنده مواد مخدر نام می‌برد و جمهوری اسلامی را مسبب اعتیاد جوانان معرفی می‌کرد! ـ خود به همین جرم دستگیر و بازداشت شد.


 بهزاد خوشحالی از اعضای گروهک کومله

گروهک کومله به طور مستمر در شعارهای خود مبارزه با مواد مخدر را از محوری‌ترین شعارها و برنامه‌های خود اعلام می‌کنند. گفتنی است در ماه‌ها و سالهای گذشته نیز چند تن از پیشمرگان کومله به خاطر همراه داشتن و استعمال مواد مخدر، دستگیر شده بودند.

پس از دستگیری این سه نفر، گروهک کومله و سایت‌های ضد انقلاب سکوت کردند و دبیرخانه کومله نیز، طی نامه رسمی به همه افرادی که احیانا در جریان این خبر قرار گرفته‌اند، هشدار داده بخاطر وجهه خاص و نام این افراد و همچنین پیشمرگ بودن آنها، این موضوع را علنی و رسانه‌ای نکنند.

اما گروهک تجزیه‌طلب و تروریستی کومله و همچنین ضد انقلاب فراموش کرده‌اند خبرهای محرمانه‌ای از این نوع، توسط منابع مختلف خبری ما که در داخل خود این گروهک‌ها فعال هستند، محرمانه نمی‌ماند.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asriran.ir

مطالب پیشنهادی :
اوباما:فشار بیشتر به بشار اسد را بررسی می کنیم
آتش بس تاکتیکی در حمص! + عکس
حسن روحانی قبل از پیوستن به مردم! +عکس
اشتون از توافق ایران و آژانس تمجید کرد
تجمع اعتراضی علیه استاند‌‌‌ار قزوین