آمادگی شهردار لندن برای جنگ با داعش/عکس
رسانه گروهی در انگلیس عکس شهردار لندن را چاپ کردند که روی زمین دراز کشیده و...
 شهردار لندن که چندی پیش نسبت به پیشروی گروه تکفیری داعش به دولت انگلیس هشدار داده بود هم اینک به منطقه کردستان عراق رفته است. بوریس جانسون شهردار لندن، پایتخت انگلیس به همراه تفنگ خودکار روسی کلاشنیکف در کردستان عراق عکس گرفت.
 
رسانه گروهی در انگلیس عکس شهردار لندن را چاپ کردند که روی زمین دراز کشیده و دارد با کلاشنیکوف نشانه گیری می‌کند و در کنار وی یکی از نیروهای پیشمرگه کرد نیز در همین حالت دیده می‌شود.
 
دبیر مطبوعاتی بوریس جانسون شهردار لندن در توضیح این عکس گفت شهردار فقط عکس گرفته است، وی نه تیراندازی کرده و نه در عملیات جنگی شرکت داشته است.
 

جانسون در جریان سفر خود به شهر اربیل پایتخت اقلیم خودمختار کردستان عراق از محل استقرار مستشاران انگلیسی که نیروهای پیشمرگه شرکت کننده در نبرد‌ها با داعش را آموزش می‌دهند، بازدید کرد.
 
هدف دیگر بازدید شهردار لندن تقویت روابط اقتصادی انگلیس و کردستان عراق بود که دارای معادن بزرگ نفت است.
 
شهردار لندن چندی پیش با انتقاد از دولت انگلیس در مقابله با گروه داعش گفته بود که دست رو دست گذاشتن بد‌ترین کار ممکن است.
 
وی افزود: اگر به داعش اجازه پیشروی دهیم، آن موقع ابتدا تسلیم یک تغییر بزرگ و خشونت‌آمیز در مرزبندی‌های بین‌المللی شده‌ایم. سپس اجازه به وجود آمدن یک حکومت جدید و وحشتناک را می‌دهیم؛ آن هم به کشوری که پرچم سیاه در آن به اهتزاز در می‌آید تا نشان دهد که آن‌ها با کشتن زنان، یهودیان، مسیحیان،ایزدی‌ها و شیعیان، متعصب‌ترین و واپس‌گرا‌ترین درک از مذهبشان را دارند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: abna.ir

 مطالب پیشنهادی:
ملک عبدالله در دوران پادشاهی/تصاویر
بازداشت سارقان در حین سرقت خودرو
حاج قاسم در تشییع جنازه شهید الله دادی/تصاویر
ملک عبدالله در دوران پادشاهی/تصاویر
آیا احمدی نژاد در تلویزیون می گوید شایسته مقام خود نبوده است!!