زندگی دو کودک در وضعیتی تهوغ آور و کثیف/عکس
پلیس ها می گویند در پله ها و اتاق خواب ها نیز مملوء از مدفوع انسان بوده است.
عکس های تهوع آور از یک خانه زننده و کثیف در لیورپول انگلیس ، 2 بچه کوچکی را نشان می دهد که پدر و مادر دائم الخمرشان آنان را مجبور کرده بودند تا در این شرایط زندگی کنند. مادر و پدر الکلی به جرم اهمال در حق کودکانشان محاکمه شدند.

 طبق گزارش پلیس لیورپول ، آنها خانه ای را کشف کردند که پدر و مادر الکلی و معتاد با 2 بچه کوچک 3 و 6 ساله شان در میان آشغال ها ، ملحفه و تشک های چرک ، بشقاب های کثیف و سطل های ادرار در آشپزخانه ، زندگی می کردند.
 
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/11/ashqal1.jpg
 
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/11/ashqal2.jpg

پلیس ها  می گویند در پله ها و اتاق خواب ها  نیز مملوء از مدفوع انسان بوده است.
 
قاضی دادگاه پس از بررسی شرایط زندگی وحشتناک این خانه ، گفت : این شرایط  زننده و کثیف تهوع آور به طور قطع مربوط به مدت های طولانی است و به چند روز ختم نمی شود و این والدین بی مسئولیت باید  در دادگاه حضور پیدا کنند و پاسخگو باشند.
 
کارمندان خدمات اجتماعی پس از کشف این خانه  وحشتناک توسط پلیس ،مامور شدند تا کودکان 3 و 6 ساله این پدر و مادر معتاد به الکل را که آنها را مجبور به زندگی در این شرایط زننده کرده بودند ، از والدینشان جدا کنند.
 
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/11/ashqal3.jpg

قاضی " دنیس واتسون" در دادگاه لیورپول انگلیس،  خطاب به خبرگزاری ها می گوید :  اوضاع کثیف زندگی این خانه مختص به تنها چند روز نبوده است و بررسی ها نشان می دهد این شرایط زندگی همینطور روز به روز گسترش پیدا کرده و در عرض چند سال  تبدیل به عادت شده است و شما تصور کنید زندگی در این خانه ترسناک و پر از کثافت با پدر و مادری همیشه مست و معتاد که کودکان کوچکشان را مورد ضرب و شتم قرار می دادند تا چه حد برای این بچه ها سخت و دشوار بوده است.
 
وی افزود: این یک بی مسئولیتی و اهمال بزرگ  و طولانی مدت در حق این کودکان بوده است بنابراین حکم حبس زندان به مدت 6 ماه برای این والدین در نظر گرفته شده است و همچنین 18 ماه آزادی مشروط پس از این دوره ، همچنین آنها تا مدتی معین حق دیدن فرزندانشان را نخواهند داشت.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir

مطالب پیشنهادی:
شایعه فرار یکی از مدیران ارشد بانکی
لخت شدن استاد فرانسوی در کلاس!!
هلاکت ده ها داعشی در موصل(18+)
تصاویری از مراسم تشییع ملک عبدالله
حضور رهبر در استادیوم آزادی/عکس