جریمه جان کری توسط شهرداری شهر بوستون!
وزیر خارجه اوباما در یک منطقه تاریخی شهر بوستون به نام بیکن هیل زندگی می کند که یکی از گران قیمت ترین مناطق این شهر به شمار می رود.
 مقامات شهرداری شهر بوستون در ایالت ماساچوست جان کری وزیر خارجه آمریکا را بخاطر آنکه برف پیاده رو مقابل خانه خود را به موقع پارو نکرده بود به 50 دلار جریمه نقدی محکوم کردند.
طبق قوانین شهری مسئولیت تمیز کردن پیاده رو مقابل خانه ها به عهده ساکنین این خانه هاست وبه همین دلیل در صورت بروز هر گونه حادثه ای که دراثر سهل انگاری صاحب خانه ها در این پیاده روها اتفاق بیافتد صاحب خانه تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.

وزیر خارجه اوباما در یک منطقه تاریخی شهر بوستون به نام بیکن هیل زندگی می کند که یکی از گران قیمت ترین مناطق این شهر به شمار می رود.

مستخدمین خانه جان کری به خبرنگاران گفتند که بطور معمول یکی ازشرکت های خدمات شهری درازای مقرری ثابتی وظیفه پاروکردن برف وتمیز کردن پیاده رو مقابله خانه جان کری را به عهده داشته است .

مسئولین شرکتی که برف روبی پیاده رو آقای وزیر را به عهده داشته نیز به خبرنگاران گفتند که روز سه شنبه با دیدن نوار زرد رنگی که دراطراف محل سکونت جان کری کشیده شده بود تصور کرده اند که این نوار به دلائل امنیتی کشیده شده واز پارو کردن برف پیاده رو جان کری منصرف شده اند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

مطالب پیشنهادی:
زندگی دو کودک در وضعیتی تهوغ آور و کثیف/عکس
صالحی: به توافق تا پایان سال امیدوارم
شکایت نمایندگان از وزیر علوم!!
تجاوز وحشیانه فوتبالیستها به یک دختر دانشجو!!
پرتقال از باغ تا بازار 5000 تومان گرانتر!!