هیلاری کلینتون و بازیگر فیلم‌های مستهجن + عکس
در حالی که پیش تر بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا، محکوم به داشتن روابط غیراخلاقی نامشروع با منشی خود شده بود، این بار روابط مشکوک هیلاری کلینتون با بازیگر بازنشسته فیلم های غیر اخلاقی در صدر اخبار جهان قرار گرفته است.

عکس هیلاری با بازیگر فیلم‌های مستهجن

تارنمای خبری "تی ام زد" اعلام کرد: هیلاری کلینتون، نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال میلادی آینده آمریکا و وزیر امور خارجه پیشین دولت باراک اوباما، اخیراً مراسم صبحانه برای جمع آوری کمک های مالی - که در میان سازمان هایی همچون یونیسف مرسوم است - را در شهر تگزاس آمریکا برگزار کرد.

"گیون واترز"، بازیگر بازنشسته فیلم های غیراخلاقی، با حضور در این مراسم مبلغ یک هزار دلار کمک مالی پرداخت کرد و پس از گپ و گفت صمیمی با هیلاری کلینتون، عکس یادگاری با او گرفت.

679674_981.jpg

با رسانه ای شدن روابط نزدیک نامزد ریاست جمهوری آمریکا و گیون، این بازیگر بازنشسته اعلام کرده است که صمیمیت میان این دو تنها بدلیل حمایت های کلینتون از حقوق همجنس بازان آمریکایی است.مجری شبکه تلویزیونی "نکست نیوز نتوورک" با ابراز شگفتی گفت: عکس صمیمانه هیلاری کلینتون با بازیگر فیلم های غیر اخلاقی در میان تعجب همگان در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. در شرایطی که کلینتون ها ید طولایی در روابط مشکوک دارند، این قضیه جای نگرانی دارد.

بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریکا، پیش تر روابط نزدیکی با بازیگران فیلم های غیر اخلافی هالیوود داشت.این مجری تلویزیونی در ادامه افزود: دموکرات های آمریکایی کماکان به روابط با بازیگران فیلم های غیر اخلاقی ادامه می دهند و مدعی هستند که برای کسب آرا در انتخابات خود است. اعمال منزجر کننده ای در کمپین های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا صورت می گیرد.

منبع: میزان