توصیه نتانیاهو به وزرای کابینه اش برای سکوت پیرامون حمله به سوریه
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) از وزرای کابینه‌اش خواست در مورد حمله نظامی غرب به رهبری آمریکا علیه پایگاه‌هایی در سوریه سکوت پیشه کنند.

نتانیاهو وزرای کابینه‌اش را به سکوت توصیه کرد

به نقل از سایت شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) از وزرای کابینه‌اش خواست درخصوص حمله امروز آمریکا و همپیمانانش به سوریه با رسانه‌ها گفت‌وگو نکرده و هیچ مصاحبه مطبوعاتی در این موضوع نداشته باشند.

پیش از این دستور نتانیاهو، یواو گالانت، وزیر عمران و مسکن در کابینه او توئیت کرده بود، حملات نظامی به رهبری آمریکا علیه پایگاه‌هایی در سوریه پیامی مهم برای محور ایران، سوریه و حزب‌الله لبنان در منطقه دارد.

یک منبع سیاسی اسرائیلی نیز پیشتر اعلام کرده بود، سال گذشته ترامپ (رئیس جمهور آمریکا) گفت که استفاده از سلاح‌های شیمیایی به منزله عبور از خط قرمز است و امشب آمریکا، انگلیس و فرانسه طبق این مساله عمل کردند.

رادیوی رژیم صهیونیستی نیز به نقل از برخی منابع امنیتی این رژیم که نام آنها را افشا نکرد، اعلام کرد، "اسرائیل پیشتر از قصد این سه کشور برای اجرای حملاتی علیه سوریه مطلع بوده است".

همچنین این رادیو به نقل از یک منبع امنیتی عالی رتبه اعلام کرد، "حمله آمریکا دارای معنایی است که هرگز منطقه را به نبردی همه جانبه نخواهد کشاند و اسرائیل برای هر گونه سناریویی آمادگی کامل دارد".

این منبع در ادامه مدعی شد، "حضور ایران در سوریه برای ضربه زدن به اسرائیل و نه شورشی‌ها و یا داعش است".


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir