مخالفت جمهوری‌خواهان با ممنوعیت رابطه جنسی با حیوانات
لایحه ممنوعیت رابطه جنسی با حیوانات با 25 رای موافق و 10 رای مخالف در سنای ایالت لوئیزیانا تصویب شد.

10 سناتور که همگی جمهوری خواه هستند به این لایحه رای مخالف دادند

لایحه ممنوعیت رابطه جنسی با حیوانات با 25 رای موافق و 10 رای مخالف در سنای ایالت لوئیزیانا تصویب شد. براساس این لایحه که نیاز به تصویب مجلس نمایندگان ایالت هم دارد، فردی که سوء استفاده جنسی از حیوانات داشته باشد، در وهله اول مالکیت آن حیوان از وی سلب خواهد شد و در آینده هم نمی تواند حیوان خانگی داشته باشد.

به نقل از ایندیپندنت، این لایحه که «جرایم علیه طبیعت» را شامل می شود، پیش از این هم به تصویب رسیده بود امابه خاطر بندهایی که درباره رابطه جنسی میان انسان ها داشت در سال 2003 توسط دیوان عالی غیر قانونی تشخیص داده شد.

جی پی مورل، سناتور ایالتی که طراح این لایحه است هدف از پیشنهاد این لایحه را ارائه تعریفی جامع تر و دقیق تردرباره رابطه جنسی با حیوانات و سوء استفاده جنسی از آنها و غیرقانونی کردن این قبیل اقدامات ذکر می کند.

مورل می گوید قانون فعلی بیش از حد مبهم است و رابطه جنسی با حیوانات را محدود به انجام عمل جنسی با آنها می کند و دیگر اقسام آزار جنسی را در نظر نگرفته است.

براساس لایجه جدید که SB236 نام دارد، هر شخصی که «ارتباط جنسی با حیوان» داشته باشد یا آگاهانه در آزار جنسی یک حیوان مشارکت داشته باشد، مجرم خواهد بود.

مورل قبل از رای گیری خطاب به همکارانش گفت: «خدا این اجازه را به شما نداده که با این لایحه مخالفت کنید.»

با این حال 10 سناتور که همگی جمهوری خواه هستند به این لایحه رای مخالف دادند. در میان مخالفان رئیس سنای ایالتی؛ جان آلاریو هم قرار دارد که به همراه برت الین، دن کلیتور، جک داناهوی، جیم فنین، رایان گتی، جرالد لانگ، بث میزل، جاناتان پری و نیل ریسر با این لایحه مخالفت کردند.

جنی میلز، رئیس مجمع محافظه کار خانواده لوئیزیانا اشاره ای به دلیل مخالفت جمهوری خواهان با این لایحه داشته است. میلز می گوید: «ما معتقدیم قانون فعلی لوئیزیانا درست است و منعکس کننده ارزش های شهروندان ایالت است. آخرین چیزی که ما به آن نیاز داریم، اضافه شدن یک قانون دیگر در کتاب قوانین است.»

آقای میلز به روزنامه تایمز پیکایون گفته بود اگر آقای مورل به دنبال این است که در نهایت به قوانین ضد انحراف جنسی (لواط) ایالت، خدشه ای وارد کند و آن را تغییر دهد، مجمع خانواده لوئیزیانا با آن مخالفت خواهد کرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: asriran.com