حمله موشکی جدید رژیم صهیونیستی به سوریه و پاسخ دمشق
یک منبع نظامی سوری به سانا گفت، سامانه‌های دفاع هوایی سوریه ده‌ها موشک اسرائیلی را منهدم کرده و مانع از اصابت اکثر آنها به اهدافشان شدند.

اسرائیلی‌ها به پناهگاه‌ها رفتند

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، منابع میدانی گفتند، ده‌ها موشک چهار تاسیسات اصلی نظامی اسرائیل را هدف گرفتند اما سامانه گنبد آهنین این موشک‌ها را رهگیری کرد.

سانا گزارش داد، پدافندهای هوایی سوریه موشک‌های دشمن صهیونیستی را رهگیری کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد، برخی موشک‌ها به جنوب شهر حمص اصابت کردند.

خبرگزاریی فرانسه نیز از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیبی در صبح امروز (پنجشنبه) در پایتخت سوریه خبر داد.

اسکای نیوز نیز به نقل از منابع خبری خود از اخباری درباره هدف گرفته شدن مواضع حزب الله لبنان در حومه القصیر خبر داده است.

این همزمان با انتشار خبر به صدا درآمدن آژیرها در جولان از سوی رسانه‌های رژیم صهیونیستی بود. ارتش رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشین‌ها خواسته به پناهگاه‌ها بروند.

منابع میدانی اعلام کردند، ده‌ها موشک چهار مجتمع نظامی اصلی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار دادند که شامل تعدادی مراکز نظامی است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، بخش نظارت نظامی این رژیم هر گونه اطلاع رسانی درباره موشک‌هایی که جولان اشغالی را هدف قرار داده، مسدود کرده است.

یک منبع میدانی سوری امروز به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه اعلام کرد، تانک‌های رژیم صهیونیستی اطراف شهر البعث و تعدادی نقاظ نظامی در شهرک حضر واقع در جولان در جنوب غرب سوریه را هدف قرار دادند.

در پی این اتفاقات وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، که حق اسرائیل را در دفاع از خود تایید می‌کند و در کنار اسرائیل می‌ایستد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد، حملات موشکی این رژیم سامانه‌های پدافند هوایی ارتش سوریه را هدف گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، آتشبارهایی که اقدام به شلیک موشک از خاک سوریه به اسرائیل کرده بودند را منهدم کرده است.

این ارتش افزوده است، به تحرکات خود به صورت جدی برای مقابله با حضور ایران در سوریه ادامه می‌دهد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir