افشای جزئیاتی جدید از سرنوشت ولیعهد سعودی
مجتهد فعال سعودی جزئیاتی جدید از سرنوشت ولیعهد سعودی فاش کرد.

راز ناپدید شدن ولیعهد عربستان چیست؟

مجتهد افشاگر سعودی که اخبار پشت پرده دربار سعودی را در صفحه توئیتر خود منتشر می‌کند، جزئیاتی جدید درباره سرنوشت محمد بن سلمان ولیعد عربستان اعلام کرد.

مجتهد در صفحه توئیتر خود نوشت بن سلمان از زمانی که ناپدید شده در یک کشتی در دریای سرخ در حال گشت و گذار است و در برخی اوقات به یکی از کاخ‌های ساحل می‌رود.

این فعال سعودی در ادامه گفت: بن سلمان در این کشتی با مقامات اسرائیلی دیدار کرده و همه دستورات بازداشت، و تکذیب اظهارات امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه توسط او در این کشتی صورت گرفته است.

مجتهد ادامه داد: بن سلمان چند روز قبل در کاخی در منطقه "رابغ" بوده و ما نمی‌توانیم زخمی شدن او در حادثه "الخزامی" را تایید و یا آن را رد کنیم.

وی نوشت: نزدیکان بن سلمان و کسانی که با او ارتباط دارند می‌گویند که وی بعد از حادثه الخزامی عمدا ناپدید شده است تا چنین برداشت شود که او فوت شده و یا جراحت او خطرناک است و در نتیجه پسر عموهای او که قصد کودتا علیه او را دارند، کار خود را آغاز کنند و سپس بن سلمان بتواند آن‌ها را شناسایی و از بین ببرد.

منابع مخالفان سعودی روز گذشته اعلام کردند محمد بن سلمان از هنگام بروز حادثه «الخزامی» به دفتر کار خود در کاخ سلطنتی نرفته است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com