محمود عباس مسموم شده است و پایان امسال می‌میرد!
یک منبع صهیونیستی و یک منبع عربی لبنانی در خبرهایی از وضعیت وخیم محمود عباس خبر داده اند.

منبع عربی از وضعیت وخیم محمود عباس خبر داد

ماه گذشته محمود عباس در بیمارستانی به مدت یک ماه بستری بود و در پی آن شایعاتی برملا شد که او می میرد!(اینجا)

امروز خبرگزاری صدا و سیما گزارش داد: مهدی مجید، عضو سازمان جهانی صهیونیسم که در جلسات کابینه رژیم صهیونیستی نیز شرکت می کند در صفحه شخصی خود در توئیتر به نقل از یک منبع وابسته به موساد نوشت:

محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین چند ماه پیش توسط رقبایش در جنبش فتح با ماده سمی استریکنین (Strychnine) که از آن برای کشتن سگ ها استفاده می شود، مسموم شده و در پی این مسمومیت به خونریزی معده و سرطان روده مبتلا شده و بیشترین مدتی که می تواند زنده بماند، تا پایان امسال است.

 شرایط جسمانی محمود عباس ناپایدار است

در همین حال روزنامه الاخبار لبنان از ناپایدار بودن شرایط جسمانی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.

روزنامه الاخبار فاش کرد که شرایط جسمانی محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، (۸۳ ساله) ناپایدار شده است و هفته‌ای دو بار برای انجام معاینات و درمان به بیمارستان تخصصی شهر رام الله می‌رود و پس از چند ساعت آنجا را ترک می‌کند.

همچنین یک منبع دیگر اعلام کرده که محمود عباس وظایف خود را در پایین‌ترین سطوح انجام می دهد و در طول هفته چند ساعت در دفتر خود حاضر می‌شود و فقط در نشست‌هایی که اهمیت بیشتری دارند، حضور می‌یابد.

این منبع افزود: عباس شهر رام الله را ترک نکرده و به هیچ شهر دیگری در کرانه باختری هم سفر نکرده است و بسیاری از دیدارهای خود را که قرار بود با رهبران برخی از کشورهای عربی داشته باشد، لغو کرده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir