مادورو: دولت ترامپ، باند تبهکاران افراطی است
رئیس جمهور ونزوئلا دولت ترامپ را دارو دسته تبهکاران افراط گرا خواند و تاکید کرد که ارسال کمکهای بشردوستانه پوششی برای توجیه مداخلات واشنگتن است

مادورو: دولت ترامپ، باند تبهکاران افراطی است

 «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا در مصاحبه با شبکه بی بی سی، دولت دونالد ترامپ در آمریکا را باند تبهکاران تندرو خواند و از واشنگتن به دلیل بحران سازی در کاراکاس انتقاد کرد.

مادورو تاکید کرد که هرگز اجازه ارسال کمکهای بشردوستانه به ونزوئلا را نخواهد داد چرا که این اقدام پوششی برای توجیه مداخلات آمریکا در کشورهای دیگر است.

رئیس جمهور ونزوئلا که در کاراکاس با بی بی سی مصاحبه میکرد ابراز امیدواری کرد که این فرقه تندرو در کاخ سفید با قدرت گسترده مردم کشورش و افکار عمومی جهانی شکست بخورد.

مادورو اضافه کرد، این یک جنگ سیاسی از طرف امپریالیسم آمریکا و گروه نژاد پرست کوکلاس کلانها است که اکنون در آمریکا حکمرانی میکنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دونالد ترامپ هم نژادپرست است گفت: او آشکارا نژادپرست است و از ما متنفر است چرا که آنها فقط به فکر منافع خودشان هستند.

وی راجع به رد کمکهای بشردوستانه به مردم ونزوئلا که توسط مخالفان ایجاد شده است نیز گفت: کاراکاس توانایی تامین نیازهای مردمش را دارد و نیاز به گدایی از هیچ کس ندارد.

مادورو تاکید کرد که جریان کمکهای بشردوستانه پوششی برای توجیه مداخلات آمریکا در ونزوئلا است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com