ادعای جدید نتانیاهو درباره موشک‌ های ایران
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه بدون ارائه شواهد مستند ادعای جدیدی درباره موشک‌های ایران مطرح کرد

ادعای جدید نتانیاهو درباره ایران

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه مدعی شده ایران موشک‌های دوربردی در یمن مستقر کرده که می‌تواند فلسطین اشغالی را هدف قرار دهد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در کنفرانس خبری مشترک با «استیون منوشین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا حضور داشت مدعی شد: «ایران به دنبال ساخت سلاح‌های نقطه‌زن است، یعنی موشک‌هایی که بتواند هر نقطه‌ای در خاورمیانه را هدف قرار دهد.»

وی اضافه کرد: «آنها دارند این سلاح‌ها را داخل ایران می‌سازند. می‌‌خواهند آنها را در عراق و سوریه مستقر کنند و زرادخانه موجود در لبنان با ۱۳۰ هزار راکت را به زرادخانه‌ای با سلاح‌های نقطه‌زن تبدیل کنند.»

نتانیاهو گفت: «آنها به دنبال ساخت چنین سلاح‌هایی هستند و البته همین حالا استقرار آنها در یمن را با هدف رسیدن به اسرائیل از آنجا آغاز کرده‌اند.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، ساعاتی قبل‌تر هنگام بازدید از یک پایگاه هوایی مدعی شده بود رژیم تحت امر او در جنگ احتمالی با ایران یا کشورهای عربی پیروز خواهد شد.

این در حالی است که یک پایگاه خبری آمریکایی در تحلیلی چندی پیش به بررسی ویژگی‌های پدافند موشکی رژیم صهیونیستی پرداخته و نوشته بود که پدافند موشکی اسرائیل علاوه بر نقایص فنی با محدودیت‌های عملیاتی مواجه است.

در گزارش نشنال‌اینترست آمده بود: «همان‌طور که دشمنان اسرائیل در دهه گذشته متوجه شده‌اند حتی قابل‌ترین سامانه‌هی ضدموشکی [این رژیم] در برابر تکنیک‌های حملات انبوه مصون نیستند.»

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com