تکذیب واگذاری جزیره کیش به چینی‌ ها
دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد شایعه‌ی واگذاری بخش‌هایی از سواحل جزیره کیش به چینی‌ها را تکذیب کرد

واگذاری جزیره کیش به چینی‌ ها تکذیب شد

دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در واکنش به انتشار شایعاتی مبنی بر «واگذاری بخش‌هایی از سواحل جنوبی كشور و جزیره كیش به چینی‌ها»: این اخبار هیچ منبع و منشاء مستندی ندارد و سوابق این كذبیات به صفحاتی متعلق به افراد وابسته به بیگانگان در فضای مجازی بوده كه به دفعات تكذیب شده است.

آنچه بر همگان عیان است حفظ استقلال و تمامیت ارضی كشور بر همه اهداف ارجحیت داشته و دارد و تمامی اركان نظام و به تبع آن همه بخش های دولت در همین راستا قدم برمی دارند.

همانطور كه در صحبت‌های سخنگوی محترم دولت هم تاكید شد در قرارداد ٢٥ ساله با چین هیچ مساله محرمانه‌ای وجود ندارد و تاکنون هیچ قراردادی برای واگذاری زمین، بندر و ... نداشته‌ایم.

در شرایط سخت كنونی كه دشمنان نظام در پی ایجاد گسست میان مردم و بهره‌برداری به نفع خواسته‌های نامشروع خود در مقابل توفیقات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان هستند، بی‌تردید تقویت انسجام و همبستگی و تزریق امید به آحاد مردم در جامعه حسب فرمایشات مقام معظم رهبری جزء مهمترین اهداف سازمان‌های مناطق آزاد کشور است.

انتظار می‌رود رسانه‌ها نیز همگام و همراه با سایر بخش‌ها در راستای تنویر افكار عمومی و جلوگیری از تشویش اذهان مردم عزیز فعالانه و مسئولانه اقدام نمایند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir