پیام نظامی حزب‌ الله عراق خطاب به آمریکا
مسوول امنیتی کتائب حزب‌ الله عراق در سخنانی بر تداوم حملات مقاومت این کشور به مواضع و پایگاه‌های آمریکا در منطقه تاکید کرد

حزب الله عراق آمریکا را تهدید کرد

«ابو علی العسکری» مسوول امنیتی کتائب حزب‌الله عراق در این باره تاکید کرد: برادران ما در مقاومت اسلامی به درهم کوبیدن مواضع دشمنان تا زمان تحقق اهداف ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به حمله موشکی شنبه به پایگاه عین الاسد در استان الانبار گفت: علت زخمی شدن نیروی عراقی که آمریکایی‌ها و مزدورانشان برایش اشک تمساح می‌ریزند، موشک پاتریوت آمریکایی بود. آنان که ادعای دغدغه کشور را دارند، باید این امر را محکوم کنند.

آمریکا شنبه پس از هدف قرارگرفتن عین‌ الاسد در تلاشی مذبوحانه، مدعی زخمی شدن یک نیروی عراقی بر اثر اصابت موشک مقاومت شده بود.

العسکری در این باره خاطرنشان کرد: برادران در مقاومت اسلامی دوبرابر و حتی بیشتر پاسخ خواهند داد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که مقاومت اسلامی عراق عصر شنبه پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب عراق را هدف حمله گسترده قرار داد.

براساس این گزارش، طبق ارزیابی‌های اولیه پایگاه عین الاسد از چند جهت هدف موشک های سنگین قرار گرفت و دست‌کم ۱۰ موشک به اطراف پایگاه عین الاسد و بخش استقرار نیروهای آمریکا اصابت کرد و چند موشک نیز رهگیری شد.

در روزهای گذشته پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق و سوریه در چندین نوبت هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی قرار گرفته‌اند.

مقاومت اسلامی عراق به دنبال جنایات و حملات وحشیانه رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه و حمایت واشنگتن از این حملات به آمریکا هشدار داده بود که پایگاه‌های آن کشور در منطقه را مورد هدف قرار خواهد داد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir