سام درخشانی در "قبله عالم" + عکس
قبلهٔ عالم یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر تاریخی، طنز میباشد که همکنون در خانه طباطبایی های کاشان در حال ساخت به کارگردانی حامد محمدی است. سام درخشانی مقابل دوربین این سریال رفت 

سام درخشانی مقابل دوربین قبله عالم رفت 

سام درخشانی پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ماندگار در سریال‌ها و فیلم‌های طنز این بار مقابل دوربین «قبله عالم» به کارگردانی حامد محمدی رفته است تا نقشی متفاوت را تجربه كند.

درخشانی در مجموعه‌های «پژمان» و «خوب، بد، جلف؛ رادیو اکتیو» در کنار پژمان جمشیدی یک زوج هماهنگ را در عرصه طنز به ثبت رساندند و حالا او بعد از چند پروژه مشترک با دوست قدیمی‌اش در «قبله عالم» بعد از چند سال در یک فضای متفاوت حاضر شده است.

سریال «قبله عالم» جدیدترین تجربه کارگردانی حامد محمدی است که این روزها در حال تصویربرداری است و به زودی از فیلیمو پخش می‌شود.

این سریال به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی از تولیدات اختصاصی فیلیمو است. 

سام درخشانی در سریال تاریخی قبله عالم
سام درخشانی در سریال تاریخی قبله عالم

قبلهٔ عالم یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر تاریخی، طنز میباشد که همکنون در خانه طباطبایی های کاشان در حال ساخت به کارگردانی حامد محمدی است. این سریال دربارهٔ زندگی ناصرالدین‌شاه، پادشاه قاجاری ایران است که به دنبال یافت اکسیر حیات میباشد . 

بازیگران قبله عالم

بازیگران این سریال می توان حامد کمیلی در نقش ناصرالدین شاه قاجار، شقایق دهقان در نقش مهدعلیا (مادر ناصرالدین شاه قاجار)، پژمان بازغی، سام درخشانی، هادی کاظمی در نقش صدراعظم ناصرالدین شاه قاجار و سوگل خلیق را نام برد

 

بیشتر بدانید : حامد کمیلی با گریم ناصرالدین شاه + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: سینما دیلی/ ویکی پدیا