ستاره‌ های زن هالیوود که از بیماری دیابت رنج می‌برند! + عکس
هالی بری ساله می‌گوید: بیماری دیابت برای من مثل یک هدیه می‌ماند، چرا که به من قدرت و استواری بخشید. اینکه این بیماری چقدر ناخوشایند یا رنج آور بوده...

سلبریتی هایی که به بیماری دیابت مبتلا شدند

زنان مشهور هالیوود در مورد اینکه چگونه اجازه ندادند بیماری دیابت جلوی رسیدن به اهدافشان را بگیرد، صحبت می‌کنند.

هالی بری؛ بازیگر زن برنده اسکار، دیابت نوع 2

هالی بری می‌گوید: بیماری دیابت برای من مثل یک هدیه می‌ماند، چرا که به من قدرت و استواری بخشید. اینکه این بیماری چقدر ناخوشایند یا رنج آور بوده مهم نیست، مهم این است که من مجبور بودم با واقعیت روبرو شوم.

هالی بری


سلما هایک؛ بازیگر نامزد اسکار؛ دیابت دوران بارداری

 سلما هایک به مجله «فرزند آمریکایی» می‌گوید من در دوارن بارداری ام مبتلا به دیابت شدم و از همان اول بیماری را تشخیص نداده بودم. این اتفاق برای زنانی رخ می‌دهد که در طول بارداری قند خون بالایی دارند. من نمی‌دانستم دلیل احساسات ناخوشایند به خاطر حاملگی است یا اینکه مشکلی جسمی ‌دارم. من 9 ماه تمام حالت تهوع داشتم، که این خودش می‌تواند یکی از نشانه‌های این بیماری باشد.

سلما هایک


آنا رایس، نویسنده پرفروش، دیابت نوع 1

آنا رایس به ببینده های اخبار شبکه ABC هشدار داد: بعضی وقتها که فکر می‌کنم امکان دارد یکی از شما به بیماری دیابت مبتلا شوید خیلی ناراحت می‌شوم و به خاطر خدا ازتان می‌خواهم که به دکتر رفته و تست قند خون بدهید. این آزمایش خیلی ساده است، واقعا ساده است و مطمئن باشید هیچ اتفاق بدی برایتان نمی‌افتد.

آنا رایس


طراح محبوب دلتا بروک، دیابت نوع 2

بروک فردی است که  روی تاثیر داروها در مبارزه با بیماری دیابت کار می‌کند، او خاطر نشان می‌کند: من از مردم می‌خواهم در مورد مدیریت و کنترل کردن بهتر این بیماری به بحث بنشینند. او ادامه می‌دهد: با شناختن این بیماری من بهتر می‌توانم قند خونم را کنترل کرده و می‌توانم کارهای مورد علاقه ام را هم داشته باشم. پس بیایید در مورد رژیم‌های مناسب و روش‌های افزایش دادن فعالیت‌هایمان صحبت کنیم، بیایید در مورد نقش مهم داروها در مبارزه با این بیماری بحث کنیم.


دلتا بروک


جین اسمارت بازیگری که سه بار برنده جایزه امی ‌شد، دیابت نوع 1

اسمارت به مجله «قدرتهای درون» (نشریه ای در زمینه بیماری دیابت که روی خوب زندگی کردن همراه با این بیماری فوکوس کرده است)  می‌گوید: وقتی من شروع به کاری می‌کنم، به کارگردان و یا به طراح صحنه  از بیماری ام می‌گویم. من این را بهشان می‌گویم تا هنگام فیلمبرداری و زمان اجرای نقش من هوایم را داشته باشند!

جین اسمارت


ماری تیلور مور، بازیگر نامزد جایزه امی، دیابت نوع 1

ماری به خوانندگان USA Today گفته است: شما همیشه باید برای خودتان برنامه داشته باشید. حقیقت زندگی این است که وقتی یک نفر شما را برای شام دعوت می‌کند، پیش خودتان فکر می‌کنید، میزبان موقع سرو کردن شام چه کارهایی قرار است بکند؟ وقتی که من می‌رسم آنها سریع میز را می‌چینند؟ آن موقع از غذهایی که تهیه و تدارک دیده اند من کدام را باید بخورم؟

ماری تیلور


پاتی لابله (Patti LaBelle)، خواننده و بازیگر برنده اسکار

پاتی سال 2008 برای مجله «پیپل» بیماری اش را فاش کرده و گفت: اکنون من احساس خیلی خوبی دارم. من به روش درستی زندگی می‌کنم. خداوند نعمتش را به من ارزانی داشته!. من به هر کاری که الان انجام می‌دهم افتخار می‌کنم. من یک بیمار دیابتی هستم!

پاتی لابله

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ