هالیوودی‌ هایی که به بیماری‌ های سخت مبتلا شده و درمان شدند!! + عکس
آیا تابحال فکر کرده اید که هنرمندان و مشاهیر چه بیماری‌هایی دارند؟ باید بدانید که چهره بودن دلیل بر متفاوت بودن سیستم ایمنی بدن نمی‌شود. آنها هم مثل ما ممکن است...

هنرمندان و مشاهیر چه بیماری‌ هایی دارند؟

آیا تابحال فکر کرده اید که هنرمندان و مشاهیر چه بیماری‌هایی دارند؟ این را می‌دانیم که چهره بودن دلیل بر متفاوت بودن سیستم ایمنی بدن نمی‌شود. آنها هم مثل ما ممکن است انواع و اقسام بیماری‌ها را بگیرند. آنها هم مثل ما مریض می‌شوند. گاهی حتی بیماریهای سختی می‌گیرند که ما تجربه‌شان نکردیم.

با همه این احوال وقتی که بشنویم آنها شفا پیدا کرده‌اند خوشحال می‌شویم. بیایید کمی ‌برایشان دعا کنیم. اینها کسانی هستند که مریض شده و نجات پیدا کردند....

پارکینسون: مایکل جی. فاکس و محمد علی

حتی وقتیکه محمد علی اعلام کرد به پارکینسون مبتلاست رادیو و تلویزیون زیاد به این بیماری فرساینده نپرداخت. بعد از آن مایکل فاکس از ابتلای خود به این بیماری خبر داد.


 او بیشتر به این بیماری توجه نشان داده و حتی در برنامه‌های تبلیغاتی در مورد پارکینسون شرکت کرد. او برای اینکه اطلاعات مردم راجع به این بیماری را افزایش دهد تلاش‌های زیادی کرد.

لوپوس (نوعی بیمار پوستی): سیل

وقتی سیل (شوهر ‌هایدی کلوم) جوان بود شرایط ایمنی بدنش با اشکال مواجه شد و به نوعی بیماری پوستی با نام لوپوس مبتلا گشت.

سیل


این بیماری سبب می‌شود که سلول‌های سیستم دفاعی به بافتهای مختلف بدن بخصوص اطراف صورت و پوست سر حمله کند. این بیماری سبب ایجاد جای زخم‌های عمیق بر روی صورتش شد.

بیماری نارکولسپی یا خواب آلودگی مفرط (Narcolepsy): جیمی ‌کیمل

جیمی‌ کیمل کمدین و مجری تلویزیونی، او در آخرین شب برنامه‌هایش از این شایعه پرده برداشت و گفت به بیماری خواب آلودگی مبتلاست.

جیمی کیمل


فرد مبتلا به صورت غیرارادی و در زمان‌ های کوتاهی می‌ خوابد.

 سرطان سینه: کایلی مینوگو، کلدویا شیفر و شینا میلر

چندین سال پیش کایلی به طرز غیر منتظره ای به خاطر سرطان تمام برنامه‌ها و اجراهایش را کنسل کرد. بیش از یک سال بعد او اعلام کرد که از بیماری نجات یافته و دوباره تورهایش را از سر می‌گیرد.


 کایلی، شیفر و میلر از مدافعان سرسخت «آگاه کردن زنان از سرطان سینه» هستند.

هپاتیت C: پاملا اندرسون

پاملا اندرسون به دلیل سوزن تاتوی آلوده ای که هنگام تاتو کردن استفاده شد به این بیماری مبتلا شد. این بیماری از آن چیزی که ما فکر می‌کنیم رایج تر است. دیگر چهره‌های مشهوری که این مریضی را گرفتند عبارتند از: استیون تیلور،‌ ناتالی کول و ناتاشا لیون

ویتیلیگو: مایکل جکسون

تصور می‌شد که مایکل جکسون به نوعی بیماری پوستی به نام ویتیلیگو مبتلا است. دراین بیماری پوست رنگدانه‌های خود را از دست می‌دهد. گفته شده به خاطر همین بیماری پوست بدن مایکل سفید شد.

مایکل جکسون

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ