انتظار می‌رفت این فیلم در گیشه موفق باشد اما با شکست مواجه شد! فیلمی ‌با هنرنمایی جولیا رابرتز، برادلی کوپر، آن‌هاتاوی، جسیکا آلبا و تیلور لانتر. با اینهمه ستاره.....
 
سال گذشته علی رغم ساخته شدن فیلم‌های خوبی مثل آغاز، شبکه اجتماعی، بعد از اینجا و داستان اسباب بازی 3 فیلم‌های شکست خورده ای نیز ساخته شدند که لازم است از آنها با عنوان بدترین فیلم‌های سال نام ببریم.

10. نقشه وارونه
 
 
نقشه وارونه
در این فیلم جنیفر لوپز با Alex O’Loughin و Michaela Watkins همبازی شد. فیلمی ‌کمدی درباره زنی که با لقاح مصنوعی دوقلو باردار می‌شود، اما در همان روز با عشق زندگی اش آشنا می‌شود. فیلمی‌ کمدی اما نه چندان خوب!

9. پلیس
 
پلیس
این فیلم با بازیگری بوروس ویلیس و تریسی مورگان ساخته شد. فیلمی ‌اکشن که در 9 محل ساخته شد.

8. روز ولنتاین
 
روز ولنتاین
انتظار می‌رفت این فیلم در گیشه موفق باشد اما با شکست مواجه شد! فیلمی ‌با هنرنمایی جولیا رابرتز، برادلی کوپر، آن‌هاتاوی، جسیکا آلبا و تیلور لانتر. با اینهمه ستاره فیلم رتبه 3.8 را از 10 کسب کرد!

7. دوباره تو
 
دوباره تو
کریستین بل، جیمی ‌لی کورتیس، سیگورنی ویور و اودت یوستمن در این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم هم با کسب رتبه 3.9 از 10 در لیست بدترین فیلم‌های سال 2010 قرار می‌گیرد.

6. شهر و جنسیت2
فیلمی ‌با نقش آفرینی سارا جیکا پارکر، کیم کاترال، کریستین دیویس، سینتیا نیکسون و کریس نوث. این فیلم دومین قسمت از سری فیلم شهر و جنسیت است. در این سعی شده سبک خاص فیلم سازی، مد، جواهرات و دلفریبی برسند اما موفق نشدند.

5. کابوس خیابان الم
 
کابوس خیابان الم
فیلمی‌ با بازیگری جکی ارلی ‌هالی، کلی گالنر، رونی مارا، کیتی کسیدی و کالن لوتز. این فیلم دنباله فیلم‌هایی مشابه که توسط مایکل بی و پلاتیوم دونس ساخته شده بود می‌باشد، اما مثل سری قبل موفق نبود. فیلم رتبه 3.5 از 10 را کسب کرد.

4. جاسوس همسایه
 
جاسوس همسایه
در این فیلم جکی چان، آمبر والتا، بیلی ری کروس و جورج لوپز بازی کرده اند که فیلمی ‌کمدی جاسوسی آمرکایی است. فیلم از نمره 10 3.5 نمره کسب کرد.

3. فوکرهای کوچک
 
فوکرهای کوچک
فیلمی‌با نقش آفرینی رابرت دنیرو، بن استایلر، اووین ویلسون و... در دنباله فیلم‌های ملاقات با والدین و ملاقات با فوکرها ساخته شد. رتبه 3.5 از 10 کسب کرد.

2. انتقام خزدار
 
انتقام خزدار
فیلمی ‌با بازیگری برندن فریسر، بروک شیلدز، مت پروکاپ و جن جئونگ. نگاه منتقدان به این فیلم منفی بود و رتبه 2.6 از 10 کسب کرد.

1. آخرین کنترل کننده هوا
 
آخرین مامور کنترل هوا
در این فیلم بازیگرانی چون نوح رینگر، دو پاتل، نیکولا پلتزو.. غیره بازی می‌کنند. فیلم فانتزی ماجراجویانه و رتبه 2.8 از 10 را کسب کرد.
  
 
تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ/ مریم محبعلی نژاد
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ
 
 
مطالب پیشنهادی:
 خنده دارترین فیلم‌های سال 2010 و 2011 (+عکس)
10 فیلم کنجکاوی برانگیز سال 2011
ثروتمندترین بازیگران سال 2010!! (+عکس)
گزارش تصویری: 10 فیلم پرفروش سال 2010
معرفی ۱۲ پروژه‌ عظیم اکران تابستان/ از پاندای 2 تا کاراییب 4 + عکس