ابهاماتی در باره عدم حضور رستاخیز در سی و یکمین جشنواره فجر !
سازندگان فیلم رستاخیز با بررسى تمام جوانب ، تصمیم گرفتند به رغم حاضر بودن نسخه نهایی فارسی این فیلم ، در جشنواره حضور نداشته باشد،

  در حالی كه محمد رضا عباسیان در گفتگویی اعلام كرده فیلم رستاخیز به دلیل پایان نیافتن مراحل فنی به جشنواره سی و یكم نرسیده سازندگان این فیلم در متنی واكنش جالبی به این صحبت نشان داده اند :



در پی برخى اظهارات و اخباراخیر در مورد فیلم سینمائى رستاخیز و از آنجا که سوالات و ابهاماتی درباره اتمام ساخت این فیلم و حضور یا عدم حضور آن در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر مطرح شده  و همچنین ازمدتها پیش نام این فیلم در فهرست "فیلمهای آماده نمایش" بنیاد سینمایی فارابی قرار گرفته است ، بدینوسیله توضیحات زیر را به اطلاع می رساند :

1- از آغاز این پروژه ، عوامل فیلم رستاخیز عزم خود را برای تولید اثری درخور شأن حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) جزم كردند. با این امید و آرزو که مخاطبان این اثر در سطح جهان، با دیدن این فیلم به گوشه ای از حقیقت  قیام تاریخی حضرت سیدالشهدا (ع) پی ببرند.

2- مراحل فنی فیلم سینمایی "رستاخیز"  بیش از یک ماه پیش به اتمام رسیده و نسخه نهایی فیلم آماده شده است.

3- دبیر محترم جشنواره فیلم فجر، اواخر آبان ماه با حضور در دفتر مؤسسه فرهنگ تماشا با کارگردان و تهیه کننده فیلم رستاخیز دیدارداشت. دراین جلسه به طور مفصل در باره شرایط فنی - هنرى و مضمونى فیلم ، و نیز شرایط تولید آن ، والبته دلایل عدم حضور "رستاخیز" در جشنواره سی و یکم فیلم فجر گفتگو شد.

4- سازندگان و سرمایه گذاران فیلم رستاخیز ، با هر ملیتى ، با احترام به نهاد جشنواره فیلم فجر که همه ساله ، همزمان با ایام سالگرد پیروزى انقلاب اسلامی، برگزار می شود ، با بررسى تمام جوانب ، تصمیم گرفتند  به رغم حاضر بودن نسخه نهایی فارسی  این فیلم ، در جشنواره حضور نداشته باشد،  بنابراین فرم درخواست شرکت فیلم رستاخیز در جشنواره فجر تکمیل نشد.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:caffecinema.com



مطالب پیشنهادی:
نقاش شدن کارمند بانک پس از سی سال+عکس
نامزدهای جایزه ادبی معتبر آسیا
مراسم ترحیم مادر فرامرز قریبیان+عکس
حریم سلطان یک سریال تمام تاریخی نیست!
همسر فرزاد جمشیدی از او می گوید