تصاویر و داستان فیلم جدید برادران محبوب جشنواره کن
شاید موضوع فیلم چندان جذاب به نظر نرسد اما برادران کوئن «درون لوئین دیویس» را درست پس از اسکار بردن «پیرمردها کشوری ندارند» و فروش فوق‌العاده «شهامت» ساخته‌اند؛ باید منتظر ماند و سنوشت این فیلم را در جشنواره کن امسال (2013) دید.
 برادران کوئن با فیلم «درون لوئین دیویس» در بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم کن 2013 رقابت می‌کنند.


داستان «درون لوئین دیویس» فیلم جدید ایتن و جوئل کوئن در دهه 1960 و اوج گرفتن موسیقی محلی می‌گذرد.


«درون لوئین دیویس» داستان لوئین دیویس، ترانه‌سرایی بسیار باذوق است که به شکل عجیبی موفق نیست! گفته می‌شود فیلم اقتباسی از یکی از ترانه‌های باب دیلن به نام «دیو فان رانک» است.


شاید موضوع فیلم چندان جذاب به نظر نرسد اما برادران کوئن «درون لوئین دیویس» را درست پس از اسکار بردن «پیرمردها کشوری ندارند» و فروش فوق‌العاده «شهامت» ساخته اند و هر فیلمی از این دو برادر مشتاقان خود را دارد.


اسکار آیساک، جان گودمن، اف. موری آبراهام، جاستین تیمبرلیک و کری مالیگان بازیگران این فیلم هستند. فیلم شش دسامبر (15 آذر)، در فصل جوایز سینمای آمریکا روی پرده می‌رود. «درون لوئین دیویس» فیلمی با طعم موسیقی محلی و دود سیگار است.

برادران کوئن سال 1997 برای «فارگو» برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شدند و سال 2008 با «پیرمردها کشوری ندارند» چهار جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و کارگردان دریافت کردند.

«بارتون فینک» ساخته برادران کوئن برنده نخل طلای کن شده است. جوئل کوئن برای کارگردانی «بارتون فینک»، «فارگو» و «مردی که آنجا» نبود برنده جایزه بهترین کارگردان کن شده است.


شصت و ششمین جشنواره فیلم کن 15 مه (25 اردیبهشت) با درام «گتسبی بزرگ» به کارگردانی باز لورمان آغاز می‌شود و 26 مه (5 خرداد) با تریلر فرانسوی «زولو» ساخته ژروم سال به پایان می‌رسد.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
http://www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir



مطالب پیشنهادی:
عصبانیت بهزاد فراهانی از شایعه‌‌پراکنی علیه گلشیفته فراهانی!
زندگی جالب «بهرام رادان» از زبان پدر و مادرش + تصاویر
دروغ ایرانی برای رفتن به جشنواره کن 2013!
پولانسکی و برادران کوئن رقیب اصغر فرهادی در «کن» + لیست فیلم‌ها
پنجاهمین سالگرد «کلئوپاترا» در جشنواره کن 2013 + عکس