مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 در راه است
The Amazing Spider-Man (نباید با مرد عنکبوتی اشتباه گرفته شود)
دو نوع فیلم بسیار معروف در ژانر ترسناک و ابرقهرمانانه در سال 2013 به نام های brood  theو  the swing معرفی شدند و اکنون در سال 2014 فیلم ترسناک دیگری به نام 2The Amazing Spider-Man   (مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 ) به سینماها وارد می شود .


مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2

2The Amazing Spider-Man   (نباید با مرد عنکبوتی اشتباه گرفته شود) با افتخار توانسته به عنوان فیلم ترسناکی در نظر گرفته شود که پر از اعمال پرانرژی می باشد و مهمترین نکته در مورد این فیلم سه بعدی بودن آن می باشد. مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ (به انگلیسی: The Amazing Spider-Man 2) نام فیلم ابر قهرمانی بر اساس کمیک‌های مارول (شگفت انگیز و هیجانی )و به کارگردانی مارک وب می‌باشد. این فیلم در ادامه ی مرد عنکبوتی  است.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/sp111.jpg
مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2

این فیلم کمک می کند که ستاره ی معروفی چون اندرو گارفیلد که بازیگر نقش مرد عنکبوتی (بیتر بارکر ) می باشد بتواند به عنوان بهترین بازیگر مرد در زمینه ی فیلم های ترسناک و شگفت انگیز معرفی شود .این بازیگر جوان بعد از موفقیت در بازیگری اش در فیلم  great depth (مرگ فروشنده ) و در سری فیلم های مرد عنکبوتی این بار توانست در فیلم جدید مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 هم بدرخشد .
گارفیلد این بار هم در کنار خانم اما استون و دین دهان بازی کرد و نقش خود را بسیار زیبا ایفا کرد .

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/sp113.jpg
 مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2

پیتر پارکر (گارفیلد)به مبارزه‌اش علیه جرم و جنایت و رابطه‌اش با گوین استیسی (اما استون)ادامه می‌دهد. او دشمنان جدیدی پیدا می‌کند و چیزهای بیشتری را در مورد گذشته‌اش می‌فهمد.
در قسمت دوم درگیری‌های شخصی پیتر پارکر برای مبارزه با خلاف‌کارها در قالب اسپایدرمن ادامه می یابد و رابطه ی او با گوئن استیسی و هم چنین تلاش های پیتر بارکر را برای فارغ التحصیلی از دبیرستان را خواهیم دید.شخصیت های جدیدی به فیلم اضافه می شود و در نهایت شخصیتی با قدرت مافوق بشری هم در شهر پیدا می شود و مردم نیویورک را اذیت می کند .
 
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/sp114.jpg
مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2

هری و پیتر که قبلا رابطه ای نه چندان خوب با یکدیگر داشته اند این بار به این نتیجه رسیده اند که هر دو وجه مشترکی دارند و آن این است که پدر هر دو آنها را تنها گذاشته اند .
 پیتر به پدر گوئن قول داده است که از او مراقبت می کند و این را فراموش نمی کند اما اتفاقات به شکلی رقم میخورد که او نمیتواند به قول خود عمل کند. شرایط پیتر زمانی عوض میشود که یک ضد قهرمان جدید به نام الکترو از راه میرسد، جیمی فاکس در فیلم جدید اسپایدرمن، نقش الکترو (مکس دیلان) را که از یک قدرت کنترل انرژی اکتریکی برخوردار است را ایفا می کند که ار دشمنان قدیمی مرد عنکبوتی می باشد .
در نهایت یک دوست قدیمی به نام هری آزبورن (دین دیهان) بازمیگردد و پیتر می تواند سرنخهایی از گذشته خود پیدا کند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/sp115.jpg
 مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2

گرین گابریل با نوری سبز در این فیلم دیده می شود . Dane DeHaan نقش هری آزبورن رو بر عهده گرفته است که کاراکتر هری ازبورندر این فیلم به گابلین تبدیل خواهد شد. هنوز مشخص نیست که او به چه علت این کار را میکند و یا اینکه در چه نامی صدا زده خواهد شد .او از یک سو سوار بر گلایدر دیده میشود و از سوی دیگر قیافه اش جوری است که انگار ماسک بر صورت ندارد.
در این فیلم عضق میان پیتر و گوئن به عشق کاملی می رسد و در این سری از فیلم های مرد عنکبوتی به این موضوع اهمیت بیشتری داده شده است.
 
این فیلم بسیار ترسناک تر از سری های قبلی آن می باشد و تنها مورد امیدوارکننده ی آن برای بچه های کم سن ،همان عشقی است که میان پیتر و گوئن در جریان است .تلافات و مرگ های این فیلم بسیار زیاد شده و چالش های آن در رسیدن به موفقیت های بیشتر از سوی مرد عنکبوتی زیاد شده است.جنگ حماسی و خشمگین در این فیلم به اوج خود رسیده است .



گرد آوری: فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ


 مطالب پیشنهادی:
زادروز جمیله شیخی،دکترای افتخاری تئاتر ایران+ تصاویر
از بیانسه تا حسن روحانی + تصویر حسن روحانی در مجله تایم
اقدام موهن اسرائیل به تمدن ایران!
مصاحبهء شیرین حسین پناهی در اردیبهشت 69+ تصویر کودکی
رونمایی از یک پنجره برای کتایون ریاحی