«شکاف» مانند «گس» که فیلم اول کیارش اسدی‌زاده بود، موضوع و بستری اجتماعی دارد که به مسئله کودکان در خانواده می‌پردازد و...
 
 هانیه توسلی، بابک حمیدیان، پارسا پیروزفر و سحر دولت‌شاهی از آخر هفته جلوی دوربین فیلم سینمایی «شکاف» می‌روند.


سروش سرتیپی (مجری طرح پروژه «شکاف» در این باره توضیح داد: «شکاف» دومین فیلم سینمایی کیارش اسدی‌زاده پس از «گس» است که با متنی از او و شاهرخ کافی از چهارشنبه این هفته جلوی دوربین خواهد رفت.

وی ادامه داد: ما در بین بازیگران اصلی‌مان از یک ترکیب جدید و کاملا حرفه‌ای استفاده کردیم و قرار است خانم‌ها هانیه توسلی و سحر دولت‌شاهی و آقایان بابک حمیدیان و پارسا پیروزفر به همراه امیرکیان نجف‌زاده که بازیگر خردسال‌مان است، جلوی دوربین مجید گرجیان بروند.

مجری طرح فیلم «شکاف» درباره موضوع این فیلم نیز بیان کرد: «شکاف» مانند «گس» که فیلم اول کیارش اسدی‌زاده بود، موضوع و بستری اجتماعی دارد که به مسئله کودکان در خانواده می‌پردازد.

به گفته سروش سرتیپی تهیه‌کنندگی این فیلم را مشترکا علی سرتیپی و منیژه حکمت بر عهده دارند که پس از پروژه «شهر موش‌ها 2» روی این فیلم سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

همچنین قرار است براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اولین نمایش این فیلم در جشنواره فجر باشد.

 عوامل پشت دوربین فیلم سینمایی «شکاف» عبارتند از: کارگردان: کیارش اسدی‌زاده، فیلمنامه‌نویسان: کیارش اسدی‌زاده و شاهرخ کافی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سمیرا برادری، صدابردار: بابک اردلان، طراحی صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی، طراح گریم: عباس عباسی، منشی صحنه: نائله شریفی، بازیگردان کودک: نوال شریفی، عکاس: مریم تخت‌کشیان، فیلمبردار پشت صحنه: امین آزمندیان، مدیرتدارکات: رضا راحت، مدیرتولید: جعفر عروجی، مجری طرح: سروش سرتیپی، تهیه‌کنندگان: علی سرتیپی و منیژه حکمت.




گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
مهتاب کرامتی و پگاه آهنگرانی در «جامه دران»+تصاویر پشت صحنه
راز محبوبیت احسان علیخانی چیست؟!
آداب و رسوم مردم قدیم تهران در ماه مبارک رمضان
دانلود کردن فیلم ها به صورت قانونی!!!
کشف مرگ نویسنده مشهور