ژوله: صرفا جهت اینكه هرچی مائده بازی كردین،بشوره ببره ...
امیرمهدی ژوله یادداشت کوتاهی در واکنش به حواشی مائده هژبری و وضعیت فعلی کشور نوشت.

وقتی مردم با دیدن یک مستند آتش می گیرند و با دیدن یک عکس خاموش میشوند!

هفته گذشته مائده هژبری به جرم انتشار کلیپ های رقصش در اینستاگرام دستگیر شد و اعترافات وی از تلویزیون ایران در مستندی به نام بیراهه پخش گردید. پخش اعترافات وی, موجی از واکنش ها را در فضای مجازی, به راه انداخت. بسیاری از مردم و حتی تعداد زیادی از چهره های سرشناس و هنرمندان, به حمایت از وی پرداختند. کلیپ های متعددی از وی در اینستاگرام پخش گردید و هر کسی که تا پیش از این وی را نمی شناخت, اکنون دیگر شناخت نسبتا کاملی از وی دارد. اگر تا پیش از پخش مستند بیراهه تنها چند هزار نفر در اینستاگرام, او را می شناختند, اکنون میلیون ها ایرانی کلیپ های رقص وی را دیده اند... البته ماجرا به همین جا ختم نشد و حتی تعدادی از مشهورترین سایت ها و خبرگزاری های معتبر خارجی نیز, نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

تا اینکه روز گذشته عکسی از مائده هژبری در فضای مجازی منتشر گردید که وی را همراه با امیر تتلو در ترکیه نشان می داد. ساعاتی بعد امیر تتلو نیز با انتشار عکسی دو نفره از خودش و مائده هژبری اعلام نمود که ممکن است از رقص مائده هژبری در کنسرتش که به زودی در ترکیه برگزار خواهد گردید, استفاده نماید. اما پس از ساعاتی, آن پست را حذف نمود.  طولی نکشید که این خبر مثل بمب ترکید و در بین مردم در فضای مجازی و حتی خبرگزاری ها, واکنش های متعددی را برانگیخت. خصوصا آنکه مردم نسب به صدا و سیما, بیش از پیش بدبین شدند! چرا که این ظن را برمی انگیخت که اگر مائده هژبری به این زودی آزاد گردیده و منعی برای خروجش از کشور وجود نداشته است, پس چرا او را به عنوان یک مجرم در تلویزیون نشان دادند و خبرهایی را منتشر نمودند که حاکی از محکومیت وی بوده است؟! بسیاری از مردم می گفتند آیا صدا و سیما با پخش مستند بیراهه قصد داشته ذهن مردم را از مسائل مهمی مانند گرانی ارز و دلار و نیز مشکلات عدیده جنوب کشور و ... دور نماید؟! تعداد زیادی از افرادی که از مائده هژبری حمایت نموده بودند, از این کارشان اظهار ندامت نموده و گفتند که باز هم گول خوردیم!!!

طولی نکشید که مائده هژبری در صفحه توئیترش اظهار داشت که عکسی که از وی و تتلو منتشر گردیده, قدیمی بوده و هدف تتلو از انتشار این عکس تبلیغ برای کنسرتش در ترکیه بوده است و با همکاری خانواده اش تتلو را مجبور به حذف آن پست نموده اند.


امیرمهدی ژوله طنز نویس و بازیگر محبوب کشورمان که معمولا نسبت به حوادث روز جامعه, بی واکنش نیست, در پاسخ به واکنش های هیجان زده و شتابناک مردم به موضوع مائده هژبری و سایر مسائلی از این دست, با انتشار ویدیویی از مردی نه چندان معروف که در یک مراسم مشغول رقصی غیر حرفه ای ست؛ نوشت:


صرفا جهت اینكه هرچی مائده بازی كردین،بشوره ببره. این خوبه دیگه.بالاتر از معدل سطح سلیقه ملت،بی خطر،بی حرف و حدیث. نه كسی میگیرتش،نه اعترافی داره بكنه،نه براش كمپین راه میندازن،نه كشوری قبولش میكنه،نه كسی میزنتش زیر بغل باهاش سلفی بگیره،نه حواس كسایی رو از چیزایی پرت میكنه،نه هیچی .كچیلیك وار،ریز در ثانیه میلرزونه و پیش میره.

نتیجه منطقی:نود درصد بحران های سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و امنیتی مملكت،ریشه هورمونی داره.اون ده درصد باقیمونده هم اگه ریشه هورمونی نداشته باشه، قطعا راه حل هورمونی داره!
پی نوشت:یه عده هم دو روز به بهانه مائده رقصیدن ،الان حس میكنن رفته تو پاچه شون.ببخشید داشتی دست خالی كلانتری های مملكت رو خلع سلاح میكردی،حواست پرت شد.

واکنش ژوله به حواشی مائده هژبری, اینستاگرام امیرمهدی ژوله
واکنش ژوله به حواشی مائده هژبری


نویسنده: پگاه ماسوری


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ