5 بازیگری که نزدیک بود بهترین نقش هایشان را ترک کنند!!
گاهی اوقات اتفاقات و حوادث ناراحت کننده موقع فیلم سازی می تواند باعث شود برخی از افراد وسط بهترین نقش و هنرنمایی خود کار را رها کنند. این 5 بازیگر نزدیک بود از بازی در بهترین نقش هایشان انصراف دهند

بازیگرانی که می خواستند صحنه بازیگری را ترک کنند

بازیگری شغلی است که هم می تواند جذاب باشد و هم ناامید کننده. اجبار به تحمل کردن شرایط نامطلوب موقع ساخت فیلم امری عادی است. اما گاهی اوقات اتفاقات و حوادث طوری می شود که دیگر قابل تحمل نیست. این اتفاقات حتی می تواند باعث شود برخی از افراد وسط بهترین نقش و هنرنمایی خود کار را رها کنند. این 5 بازیگر نزدیک بود از بازی در بهترین نقش هایشان انصراف دهند.

آل پاچینو
آل پاچینو برای همیشه بین میلیون ها نفر طرفداران سینما با نقش مایکل دون کورلئونه در خاطر ما می ماند. این بازیگر اغلب اوقات نمی خواست در نقش شخصیت مشهور پدر خوانده بازی کند. برای همین می خواستند کمی بعد از  فیلمبرداری شخص دیگری را جایگزین کنند.

با این حال فرانسیس فورد کاپولا به توانایی ها ال پاچینو ایمان داشت. ال پاچینو به ABC گفت: اگر به خاطر کاپولا نبود، من هیچ وقت در پدرخوانده بازی نمی کردم و یک روزی نمی گفتم: هی نگاه کن مرد، من نمی خواستم در فیلمی که نمی خواستم بازی کنم!

the-godfather.jpg

آل پاچینو در پدرخوانده 


جسیکا آلبا

زمان بازیگری جسیکا آلبا در فیلم Fantastic Four: The Rise of the Silver Surfer   چندان دلچسب نبود. کار کردن با تیم استوری Tim Story کارگردان هر لحظه او را مجبور می کرد که از بازیگری کناره گیری کند.

یکی از درگیری های جسیکا آلبا با کارگردان در فیلم سر حادثه ای بود که باعث می شود جسیکا گریه کند و کارگردان از او می خواهد که «زیبا» و بدون نقص باشد.

جسیکا در مورد این اتفاق می گوید: آیا غرایز و احساسات من به اندازه کافی خوب نیستند؟ ایا مردم انقدر از چنین احساساتی متنفرند که نمی خواهند من را مثل یک انسان معمولی ببینند؟ من اجازه ندارم که سر کارم یک انسان معمولی باشم؟

Fantastic-Four.jpg

جسیکا آلبا



مایکل ماییرز

صحنه شعرخوانی در فیلم  دنیای واین (Wayne’s World ) یکی از نمادین ترین صحنه های فیلم بود. متاسفانه اتفاق هایی که پشت صحنه می افتاد با انچه ما می دیدیم متناقض بود. تهیه کنندگان می خواستند قطعه محبوب Guns N Roses را حذف کنند. مایک ماییرز هم گفته بود که اگر شعر ملکه را از این فیلم حذف کنند از فیلم بیرون خواهد رفت.

Waynes-World.jpg

مایکل ماییرز


جیم کری
منتقدان زیادی اجرای جیم کری در فیلم How the Grinch Stole Christmas  را ستایش کردند. ساعت های طولانی نشستن روی صندلی گریم این بازیگر را بر آن داشت که فیلم را ترک کند.

جیم کری به کارگردان فیلم برایان گریزر گفت: من بیشتر از این نمی توانم بمانم. می خواهم تمام پولم برگردد. من نمی توانم بازی کنم. این کار برای من مثل شکنجه است.

اما از آنجایی که جیم کری توسط بیوه Dr. Seuss مخصوصا برای نقش انتخاب شده بود، گریزر از او خواست بماند.

How-the-Grinch-Stole-Christmas.jpg

جیم کری


ایان مک کلن
ایان مک کلن با بازی نقش گاندولف خودش را در ارباب حلقه ها جا کرد. متاسفانه زمان این اجرا به او خییل سخت گذشت. او زمان بازی در قسمت The Hobbit: An Unexpected Journe  تمام مدت جلوی یک پرده سبز بازی می کرد.

ایان مک کلن به گاردین گفت: ساخت این فیلم برای من استرس زا و سخت بود که فکر می کردم اگر قرار است اینگونه ادامه دهم نباید فیلم را بسازم. من تحملم را از دست داده بودم.

 Ian-McKellan.jpg

ایان مک کلن

 

بیشتر بدانید : بازیگر نقش «ریک» واکینگ دد با سریال خداحافظی می کند؟!

بیشتر بدانید : بازیگران ایرانی که قهر کردند! و پایان قصه عوض شد!!



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ