فیلم هایی که باعث جدایی بازیگران از همسرانشان شد!! + عکس
به عنوان مثال برخی از ستاره های هالیوود با بازی در نقش های رمانتیک، شریک زندگی واقعی شان را از یاد برده و وارد رابطه با فرد دیگری می شوند. اگر شما هم می خواهید بدانید که این ستاره ها کدامند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید

طلاق ستاره های هالیوود از برد پیت تا کریستین استوارت

 ستاره ها برای بازی در فیلم های مورد علاقه شان، گاهی دست به هر کاری می زنند. به عنوان مثال گاهی وزن خود را به شدت کاهش یا افزایش می دهند، موهایشان را از ته می تراشند یا ابروهایشان را تیغ می اندازند... اینها شاید برای به دست آوردن دل هواداران یا درخشیدن در دنیای هنر عادی باشد اما برخی از ستاره ها هستند که پا را فراتر گذاشته و آنقدر غرق در فیلم و بازی شان می شوند که زندگی واقعی و شخصی خود را از یاد می برند.به عنوان مثال برخی از ستاره های هالیوود با بازی در نقش های رمانتیک، شریک زندگی واقعی شان را از یاد برده و وارد رابطه با فرد دیگری می شوند. اگر شما هم می خواهید بدانید که این ستاره ها کدامند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

برد پیت در «آقا و خانم اسمیت»

برد پیت و آنجلینا جولی در فیلم «آقا و خانم اسمیت» نقش یک زوج را ایفا می کردند. اما پس از انتشار عکس هایی از پشت صحنه فیلم، شایعاتی از این که آن دو با هم رابطه ای عاشقانه را آغاز کرده اند، بوجود آمد. اگر چه این دو در اوایل رابطه خود را پنهان می کردند اما سرانجام با ازدواج شان به همه ثابت کردند که شایعات حقیقت داشته است.

برد پیت و آنجلینا جولی,علت جدایی برد پیت و آنجلینا جولی
برد پیت و آنجلینا جولی


اما آیا رابطه آنها مشکلی داشت؟ بله، زیرا برد پیت در آن زمان همسر جنیفر آنیستون بود. آن دو از سال 1998 با هم زندگی می کردند و در نهایت در سال 2005 از هم جدا شدند. درست یک ماه پس از طلاق آن دو، عکس های برد پیت و آنجلینا در کنار هم منتشر شد که برای همه شوکه کننده بود. جنیفر آنیستون پس از فهمیدن این ماجرا گفت: «نه تنها من که همه مردم جهان متعجب شده اند!» برد و آنجلینا خانواده خود را به همراه 6 فرزند تشکیل دادند اما سرانجام در سال 2016 از یکدیگر جدا شدند.

بن افلک در فیلم «دختر جرسی»

در سال 2000 بود که شاهد رابطه رمانتیک جنیفر لوپز و بن افلک بوده ایم. عمق رابطه آنها به حدی بود که نام «بنیفر» که از ترکیب اسم های هر دویشان تشکیل شده بود را روی خود گذاشتند. آنها حتی در سال 2003 در فیلم «جیلی» نیز در کنار هم ایفای نقش کردند.

جنیفر لوپز و بن افلک
جنیفر لوپز و بن افلک


هر چقدر که فیلم «جیلی» این دو ستاره را به هم نزدیک کرد، همکاری در فیلم بعدی شان با نام «دختر جرسی»، موجب جدایی شان شد. در همان زمان که آنها برای مراسم عروسی خود برنامه ریزی می کردند، ناگهان 4 روز قبل از مراسم، بن افلک به همه چیز پشت پا زد. جنیفر نیز برای پوشاندن این ماجرا اعلام کرد که عروسی را بنا به دلایلی عقب می اندازند اما آنها هیچوقت دیگر به هم بازنگشتند. اگر چه آنها به رابطه خود پایان دادند اما متاسفانه نمی توانستند فیلم برداری فیلم شان را به خاطر اختلاف نظرهایی که داشتند، قطع کنند. فیلم مشترک آنها در سال 2004 منتشر شد اما زمانی که دیگر هیچ حس رمانتیکی میان شان وجود نداشت.

مگ رایان در «دلیل زندگی»

در سال 2000 زمانی که مک گرایان در مقابل راسل کرو در فیلم «دلیل زندگی» ایفای نقش می کرد، شایعاتی مبنی بر رابطه عاشقانه میان آن دو شکل گرفت. در همان زمان بود که رایان از همسرش، دنیس کواید، پس از 9 سال زندگی مشترک، جدا شد.

مک گرایان,علت جدایی مک گرایان,طلاق مک گرایان
مک گرایان


اگر چه برخی ها فکر می کنند که دیدار مگ رایان با راسل کرو علت طلاق آنها بود اما او به هدف دفاع از خود گفت: «دنیس مدت هاست که به من خیانت می کند و من از این موضوع رنج می کشیدم. زمانی که بی وفایی های او بر من ثابت شد، نتوانستم ادامه دهم و طلاقم را گرفتم.»

اندرو گارفیلد در فیلم «سکوت»

اگر چه اندرو گارفیلد در سال 2016 در فیلم «سکوت» به خوبی درخشید اما این فیلم به بهای از بین بردن زندگی خصوصی اش بود. طبق گزارشات، او آنقدر غرق نقش اش در آن فیلم شد که رابطه بلند مدت خود با نامزدش، اما استون، را به کل فراموش کرد. او حتی مدت زمان زیادی را در تایوان به سر برد و 18 کیلوگرم وزن کم کرد. پس از بی تفاوتی های اندرو به رابطه عاطفی، اما استون نیز چاره ای جز این که به رابطه خود پایان دهد و به لس آنجلس برگردد، نداشت.

اندرو گارفیلد و اما استون
اندرو گارفیلد و اما استون


اما استون می گوید: «من ماههای سخت زیادی را سپری کردم، اندرو جز به نقش آفرینی در فیلم اش به چیز دیگری فکر نمی کرد. در واقع او شریک زندگی خوبی برای من نبود.»

کریستین استوارت در «سفیدبرفی و شکارچی»

در سال 2012 خبری منتشر شد که قلب میلیون ها هوادار فیلم «گرگ ‌و میش» را شکست. این خبر شامل عکس هایی از کریستین استوارت 22 ساله در کنار روپرت سندرز 41 ساله بود. اما تعجب اش آنجا بود که کریستین در آن زمان نامزد رابرت پتینسون بود و سندرز نیز ازدواج کرده و 2 فرزند داشت.

 کریستین استوارت و رابرت پتینسون,خیانت کریستین استوارت
کریستین استوارت و رابرت پتینسون


پس از انتشار این خبر، کریستین پیغامی برای جبران اشتباه اش منتشر کرد: «من واقعا از رفتاری که موجب شرمساری عزیزانم شد، معذرت می خواهم. من واقعا راب را دوست دارم.» اما حتی پشیمانی او هم چیزی را عوض نکرد. نه تنها رابرت از کریستین، بلکه همسر سندرز نیز از او جدا شد.

بیشتر بدانید : کریستین استوارت و ازدواج با بازیگر «گرگ و میش» + عکس

ریچارد برتون و الیزابت تیلور در «کلئوپاترا»

دو بازیگر جذاب و خوش سیما، ریچارد برتون و الیزابت تیلور، در فیلم «کلئوپاترا» در مقابل یکدیگر نقش آفرینی کردند. علارغم هنرنمایی زیبای آنها در این فیلم، آنها زندگی شخصی خود را ویران کردند. در طول این فیلم بود که آن دو به هم علاقمند شدند و الیزابت از همسرش، ادی فیشر، جدا شد.
رابطه برتون و تیلور درست مانند نقشی که در فیلم داشتند، رمزآلود بود.

ریچارد برتون و الیزابت تیلور
ریچارد برتون و الیزابت تیلور


آنها در سال 1964 با یکدیگر ازدواج کرده و سال 1974 از هم جدا شدند. اما رابطه آنها به همین جا خاتمه نیافت. سال 1975بار دیگر به آن خاتمه دادند.

رایان رینولدز در «فانوس سبز»

پس از آنکه رایان رینولدز در فیلم «خواستگاری» در سال 2009 در مقابل ساندرا بولاک بازی کرد، عاشق او شد و رابطه رمانتیک خود را با او آغاز کرد اما پس از ملاقات بلیک لایولی در فیلم «فانوس سبز» فهمید که عشق او به ساندرا بولاک واقعی نبوده است. به همین دلیل از او جدا شد و در سال 2012 با بلیک ازدواج کرد.

 رایان رینولدز
رایان رینولدز



اما چه اتفاقی برای ساندرا افتاد؟ طبق گزارشات، او بسیار ناراحت و افسرده شد اما سعی کرد که سر خود را بالا نگه دارد. شاید از ظاهرش نتوان به راز دلش پی برد، اما او شکست عشقی بدی را تجربه کرد.

بن افلک در «دختر گم‌شده»

بن افلک، پس از جدایی از جنیفر لوپز، در سال 2005 با جنیفر گارنر ازدواج کرد. اما زمانی که در سال 2014 در فیلم «دختر گم‌شده» نقش آفرینی می کرد، خودش اعتراف کرد که به جنیفر گارنر خیانت کرده است. جنیفر گارنر نیز پس از مدت ها جنگ و جدل و جدایی از او، در نهایت در سال 2017 توانست از او طلاق بگیرد.

بیشتر بدانید : سلبریتی هایی که خیانت همسرشان را بخشیدند! + عکس

بیشتر بدانید : ستاره های مشهوری که علنا به خیانت خود اعتراف کردند! + عکس

بیشتر بدانید : تاثیر خیانت کریستین استوارت برروی رابرت پتینسون

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: moviemag.ir