از نظر فیزیكی من همان احساسی را داشتم كه دون، اسكارلت و میكی داشتند. ما خیلی سخت كار می‌كردیم و می‌گفتیم ما همان‌هایی هستیم كه مرد آهنی یك را موفق كردیم...
 
آیا از این كه دنباله‌ای بر قسمت قبلی با این همه موفقیتی كه كسب كرده بود، ساخته شود، احساس شادی می‌كردی؟
خوب معلوم است. من شب پیش از اكران فیلم اصلا نتوانستم بخوابم.

از فیلم اول تا فیلم دوم، تو با تعدادی از شخصیت‌ها و بازیگران جدید كار كردی، این تجربه چه‌جوری بود؟
واقعا بزرگ بود. افرادی در این فیلم كار می‌كردند كه من از بودن با آنها واقعا شاد بودم و این خیلی خوب بود. نمی‌خواهم بگویم كه عصبی بودم، اما كمی حس یك كمك مربی تیم بیسبال را داشتم كه باید در بازی‌های بهاری ـ كه شروع لیگ است ـ نتیجه بهتری به دست بیاورد. كمی هم حس می‌كردم ناظری هستم كه تا حدودی برای این تجربه باید حس مسوولیت داشته باشم. اما حضور «جان» كمی فرق می‌كرد. او در تمام مدت فیلمبرداری گردن درد داشت و من فكر می‌كردم كه باید برود سرش را عوض كند.

فكر می‌كنی قهرمان یعنی چی؟

فكر می‌كنم قهرمان كسی است كه اگر بیرون از خانه باشد یا به سفر برود، مجبور باشد به سایتی مراجعه كند تا بفهمد كه به چه رستورانی برود یا از كدام مغازه لباس بخرد و چه جاهایی را ببیند و آنها اگرچه بدون ترس نیستند، اما این كارها را باید انجام بدهند.

می‌شود درباره كامئو و نقش‌اش در این فیلم حرف بزنی؟

باید درباره هپی هوگان بگویم در این فیلم سه هپی هوگان وجود دارد و یك «جان فاورو» كه واقعا در بهترین موقعیت قرار دارد. او هر روز بوكس بازی می‌كرد و در حالی كه در مرحله پیش‌تولید بودیم و او باید كارگردانی هم می‌كرد، این حركات تمرینی را در رینگ انجام می‌داد.

وقتی داشتی رشد می‌كردی هیچ‌وقت شده بود برای جشن هالووین لباس یك قهرمان را بپوشی؟

هنگام رشد نه. اما وقتی سی و چند ساله بودم، بله.

درباره چالش‌های فیزیكی و روحی این فیلم می‌شود كمی بگویی؟

از نظر فیزیكی من همان احساسی را داشتم كه دون، اسكارلت و میكی داشتند. ما خیلی سخت كار می‌كردیم و می‌گفتیم ما همان‌هایی هستیم كه مرد آهنی یك را موفق كردیم. این هم یك حركت هوشیارانه است كه چرا می‌خواهیم همان كار را بكنیم. اما غیر از این مگر كار دیگری هم می‌شود كرد؟ ما خودمان را جای تماشاچیان می‌گذاشتیم و برای من جایگاه ذهنی، حسی و انتظارهایی كه از تونی وجود داشت، یك كمی بیشتر بود.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir
 
مطالب پیشنهادی:
پایانی نامناسب برای یك فانتزی درخشان
گفت و گو با مارتین اسكورسیزی به بهانه جزیره شاتر
10 همکاری بزرگ کارگردان و بازیگر در سینمای جهان (2)
نوستالژی‌های بربادرفته
یوتیوب ستاره سینما را كشت!