« امشب شب مهتابه » به اختلاف دید سه نسل می پردازد و قصه آهنگسازی را روایت می کند که تا کنون موفق به خلق اثر جاودانی نشده است و در حالی که با بیماری سختی دست و پنجه نرم می کند ٬ تنها آرزویش خلق...
 « امشب شب مهتابه » دومین ساخته محمد هادی کریمی پس از فیلم پر فروش «غیر منتظره» است که از اوایل خرداد ماه در تهران کلید خورده بود و فیلمبرداری آن پس از ۳۰ جلسه فیلمبرداری روز نهم تیرماه در حافظیه شیراز با حضور دانیال عبادی و مهناز افشار به عنوان زوج اصلی داستان پایان یافت . به گفته دکتر محمد هادی کریمی ( نویسنده و کارگردان ) ۶۰ درصد از فیلم در تهران و حدود ۳۰ در صد از آن در شیراز می گذرد . بخش هایی از « امشب شب مهتابه » نیز در جاده می گذرد . احسان خواجه امیری ساخت موسیقی «امشب شب مهتابه » را بر عهده دارد و تا کنون بیش از ۸۰ درصد از ساخت آن را به پایان رسانده است . دو قطعه از آهنگ های فیلم قبل از شروع فیلمبرداری توسط خواجه امیری خوانده شده بود و دانیال عبادی در فیلم بجای خواجه امیری لب می زند . عبادی در این فیلم در نقش یک ستاره موسیقی ظاهر می شود که بدلیل بیماری سختی که دارد آخرین روزهای عمر خود را سپری می کند و در انتظار متولد شدن نخستین فرزندش است . « امشب شب مهتابه » داستان یک سفر است . سفری که به ظاهر در نقشه از یک نقطه به نقطه دیگر است اما این سفر یک سفر درونی است و مرور خواسته ها و خاطرات و گذشته ها . « امشب شب مهتابه » به اختلاف دید سه نسل می پردازد و قصه آهنگسازی را روایت می کند که تا کنون موفق به خلق اثر جاودانی نشده است و در حالی که با بیماری سختی دست و پنجه نرم می کند ٬ تنها آرزویش خلق اثری ماندگار است .  امیر حسین آرمان ٬ ایمان حضرتی ٬ مهوش افشار پناه ٬ آرش تاج و شیوا خنیاگر دیگر بازیگرانی هستند که در کنار دانیال عبادی و مهناز افشار به ایفای نقش می پردازند .
عوامل تولید "امشب شب مهتابه" عبارتند از نویسنده و کارگردان : محمد هادی کریمی، آهنگساز و خواننده ترانه ها : احسان خواجه امیری ٬ مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، مدیر تولید: محمد شایسته، صدابردار: آرش برومند، طراح صحنه و لباس: سارا سمیعی، طراح گریم: امیر ترابی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: بهمن گودرزی و تهیه‌کننده: مرتضی شایسته. . « امشب شب مهتابه » محصول موسسه هدایت فیلم است .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: www.aftab.ir