ایرج نوذری بازیگر و مجری تلوزیونی فرزند مرحوم منوچهر نوذری دوبلور و مجری قدیمی تلوزیون. ایرج نوذری متولد ۷ اسفند ۱۳۴۲ بازیگر و قهرمان کونگ فو می‌باشد او....
 
 پسرانی كه هنر را از پدرانشان به ارث می‌برند.
 
بهمن کیارستمی
 
بهمن کیارستمی مستند ساز و تدوینگر سینما، فرزند عباس کیارستمی؛ وی تا کنون هفت فیلم مستند ساخته که مورد تحسین منتقدان قرار گفته است.
 
مجید انتظامی
 
مجید انتظامی فرزند عزت الله انتظامی؛ او آهنگساز موسیقی فیلم، نوازنده ابوا و مدرس موسیقی است که در سال 89 به عنوان چهره ماندگار موسیقی مورد تقدیر قرار گفت.
 
 
علی مصفا بازیگر سینما و تلوزیون فرزند مظاهر مصفا شاعر ادیب و استاد دانشگاه تهران؛ دکتر مظاهر مصفا یکی از برجسته ترین قصیده‌سرایان ایرانی بعد از ملک الشعرای بهار (محمدتقی بهار) است.
 
 ایرج نوذری
ایرج نوذری بازیگر و مجری تلوزیونی فرزند مرحوم منوچهر نوذری دوبلور و مجری قدیمی تلوزیون. ایرج نوذری متولد ۷ اسفند ۱۳۴۲ بازیگر و قهرمان کونگ فو می‌باشد او به زبان‌های سنسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی مسلط است و هم اکنون ریاست امور بین‌الملل کونگ فوی ایران را برعهده دارد.
 
 پولاد کیمیایی
پولاد کیمیایی بازیگر جوان سینمای ایران فرزند مسعود کیمیایی؛ وی فعالیت‌های سینمایی خود را از ۷ سالگی و با بازی در فیلم سرب به کارگردانی پدرش آغاز کرد و بعد از آن در فیلم‌های تجارت، ضیافت، سلطان، فریاد، اعتراض، سربازهای جمعه، حکم و رئیس ایفای نقش کرد. پولاد فیلم‌های دیگری چون صحنهٔ جرم ورود ممنوع و شمعی در باد را نیز در کارنامه خود دارد. وی در سال ۱۳۸۷ در سریال مرگ تدریجی یک رویا به کارگردانی فریدون جیرانی به ایفای نقش پرداخت که این اولین تجربهٔ پولاد کیمیایی در تلویزیون است.
 
 نادر مشایخی
نادر مشایخی موسیقیدان و رهبر ارکستر سمفونیک تهران فرزند جمشید مشایخی بازیگر ایرانی.
 
 ارجمند
برزو ارجمند بازیگر سینما و تلوزیون پسر بازیگر سینما انوشیروان ارجمند. عموی وی داریوش ارجمند نیز بازیگر سینما و تلوزیون است.
 
 
مرحوم کاوه گلستان عکاس خبری و هنری، فرزند ابراهیم گلستان، نویسنده و کارگردان ایرانی.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com
 
 
مطالب پیشنهادی:
بازیگران جوان و خوش اقبال سال 89!!
گفت‌وگو با پولاد کیمیایی بازیگر نقش اول فیلم «جرم» مسعود کیمیایی
آقازاده‌های سینمای ایران!
فرزندانی كه راه خانواده هنرمند خود را در پیش گرفتند
خانواده‌های سینمایی!