براد پیت
براد پیت با چهره های متفاوتی در فیلم ها ظاهر شده است و امروزه مهم نیست که چه لباسی بپوشد او همیشه جذاب و دوست داشتنی بوده است....

                                                         
براد پیت با چهره های متفاوتی در فیلم ها ظاهر شده است و امروزه مهم نیست که چه لباسی بپوشد او همیشه جذاب و دوست داشتنی بوده است.

1- مصاحبه با خون آشام- 1994
اولین باری که براد پیت در نقش یک خون آشام ظاهر شد با پوست سفید رنگ چشمان ترسناک و دندان های بیرون زده. یک چهره واقعی خون آشامی.

براد پیت

2- افسانه های خزان- 1994
همان سال براد پیت در سرزمین های دوردست آمریکا در فیلمی افسانه ای با موهای بلوند دیده شد. او موهای صورتش را نیز کامل تراشیده بود تا مناسب این نقش افسانه ای شود.

براد پیت

3- ملاقات با جو بلک- 1998
او در این فیلم موهای های لایت شده داشت. تیپ و قیافه ای که زنان در دهه90 دوست داشتند. اکثر مردم چهره او را در این نقش شبیه فردی متواضع توصیف می کنند.

ملاقات با جو بلک

4- باشگاه مشتزنی- 1999

در این فیلم براد پیت بدنی ورزیده تر داشت و یک ریش بزی کوچک اضافه کرد، کت چرمی قرمز زنگ و تی شرت های احمقانه هاوایی می پوشید. او با این طرز لباس پوشیدن باز هم درخشید..

باشگاه مشتزنی

5- قاپ زنی- 2000
چرخش دوست داشتنی براد پیت به سمت یک بوکسوری که پیشرفتی در بازیگری او محسوب می شد چهره ای با ریش های نامرتب و پراکنده و چند تاتو. با این حال او در این فیلم نسبت به دیگر صحنه های بوکس مطلوب تر بود.

http://www.seemorgh.com/uploads/1391/06/5brad.jpg

6- تروی- 2004
براد پیت این بار در سال 2004 پایش را در کفش آشیل کرد. او با موهای بلند دوباره رجعتی به گذشته داشت. در این فیلم تاندون پای براد پیت پاره شد.

تروی

7- بابل- 2006
باید از گریمور فیلم بابل که این بار با موها و ریش خاکستری چهره متفاوتی از براد پیت ساخت تشکر کنیم. او در این فیلم برنده اسکار زمخت ترین چهره را داشت.

بابل

8- بعد از خواندن بسوزان- 2008
با آرایش موی فکل دار براد پیت یکی از بدترین تیپ و قیافه هایش را در این فیلم داشت. برادران کوئن گفتند که از یک آگهی تبلیغاتی برای موهای او الهام گرفتند.

بعد از خواندن بسوزان

9- مورد عجیب بنجامین باتن- 2008
یکی از تاثرگذارترین تغییر شکل ها که براد پیت را در نقش پیرمردی که از پیری به سمت جوانی می رفت گریم کردند. گریمور در مورد گریم او در فیلم گفته است که برای پیر کردن براد پیت روزی 6 ساعت روی گریم صورتش کار می کرده است و منبع الهام او گری کوپر در دهه40... مارلون براندو در ده 50، استیو مک کوئین در دهه 60 بوده است.

مورد عجیب بنجامین باتن

10- حرامزاده های عوضی- 2009
یک نقش دیگر براد پیت در فیلم تارنتینو او در این فیلم قیافه ای بدجنس با سبیل داشت. و فیلم داستانی تاریخی از جنگ جهانی دوم را بازگو می کرد. مدل موهایش هم تاحدودی شیک بود.

حرامزاده های عوضی

11- آنها را به آرامی بکش- 2012
در جدیدترین فیلم براد پیت موهای صورتش را از همیشه بلند تر کرده و ریش بزی گذاشته است. به نظر شما در فیلم بعدی او را با چه شکل و شمایلی خواهیم دید؟

براد پیت


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی:
10 فیلم برتر براد پیت +عکس
10 فیلم برتر مت دیمون +عکس
بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی + عکس
به‌یادماندنی‌ترین لحظه‌های زندگی براد پیت+عکس (به مناسبت تولد 46 سالگی‌اش)
شیلو؛ براد پیت و آنجلینا جولی و شباهتشان به یکدیگر!! (تصویری)