بازیگر سریال "جیران" کشف حجاب کرد + بیوگرافی و عکس
کتانه افشار نژاد، گوینده و بازیگر سریال «جیران»، تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و حجاب از سرش برداشت

کشف حجاب کتانه افشار نژاد بازیگر سریال جیران

کتانه افشار نژاد در جدیدترین فعالیت هنری خود در سریال جیران در نقش خدیجه چهریقی به ایفای نقش پرداخته بود و حالا با اقدام خود مورد توجه رسانه های بیگانه قرار گرفته است.

katane-afsharnejad.jpg
کشف حجاب کتانه افشارنژاد

کتانه افشارنژاد یکی از بازیگران سریال جیران است. این شخصیت تاریخی، یکی از همسران محمدشاه قاجار بود که مورد لطف و احترام او قرار داشت.

بیوگرافی

کتانه افشاری نژاد، در سال 1352 متولد شد. وی فارغ التحصیل بازیگری در مقطع کارشناسی از دانشگاه تهران میباشد. فعالیت هنری خود را در آموزشگاه آزاد ، که با مدیریت امین تارخ بود شروع کرد و از این آموزشگاه فارغ التحصیل شد. وی همچنین فارغ التحصیل کارگردانی و فیلم سازی از انجمن سینمای جوانان میباشد.

وی اولین تجربه بازیگری را در سال 1370 با سریال رستاک آغاز کرد. جدیدترین کار تلویزیونی وی سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی در نقش مادر ترنج ایفای نقش نمود.

کتانه افشاری نژاد در فیلم نجوا
کتانه افشاری نژاد در فیلم نجوا

اگر چه او در آثار زیادی ایفای نقش کرده است ولی برخلاف اغلب بازیگرانی که فعالیت هنری خود را در دهه ۷۰ آغاز کرده اند به خوبی دیده نشده است.او در مصاحبه ای علت کم کاری اش در سال اخیر را اینگونه بیان کرده است : هیچ بازیگری دوست ندارد کم کار باشد و فکر می‌کنم واژه گزیده کار آرامش بخش‌تر است. مدت‌هاست در سینما و تلویزیون پیشنهاد خوبی ندارم و ترجیح می‌دهم با گروه حرفه‌ای «شایا» در تئاتر آموزش ببینم.

کتانه افشار نژاد
کتانه افشار نژاد

کتانه افشاری نژاد ابتدا در سال 1385 برای اولین بار در تلویزیون حضور یافت و در سریال نسیم وصل که کارگردان آن محسن شهابی بود بازی کرد. همکاری با بازیگرانی همچون رضا سعیدی ، قربان نجفی، مریم بوبانی و عبدالرضا زهره کرمانی توانست به تجارب او اضافه کند.

فیلم من بن لادن نیستم اولین تجربه سینمایی افشاری نژاد است. این فیلم در سال ۱۳۸۳ به کارگردانی احمد طالبی نژاد تولید شد و داستان آن درباره لطیف بکتاش، افغانی مقیم ایران است که دارای همسر و یک فرزند دختر است و به دلیل نداشتن کارت اقامت باید ایران را ترک کند.

مهمترین آثار و نقشهایی که بازی کرده در سریال گمشدگان، فیلم چهارشنبه 19 اردیبهشت و سریال چتری برای آفتاب میتوان اشار نمود.

 

بیشتر بدانید : کتایون ریاحی کشف حجاب کرد: هیچ وقت حجاب نداشتم! + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: shaboneh.com