راکی: استفاده از «تویتر» احمقانه است!
سیلوستر استالونه، هنرپیشه مشهور و باسابقه مجموعه فیلمهای پرطرفدار «راکی»، دیگر از تویتر استفاده نخواهد کرد.

این بازیگر قبلا" از این شبکه اجتماعی استفاده می کرد اما ظاهرا" تصمیم گرفته حساب کاربری خود در این شبکه اجتماعی را غیر فعال کند زیرا دوست ندارد اینقدر درباره زندگی خصوصی اش با مردم صحبت کند.

او گفت:« عادت کرده بودم که از تویتر استفاده کنم اما به این نتیجه رسیدم که استفاده از این شبکه اصلا" کار مفید و خوبی نیست زیرا بعضی اوقات احساساتی می شوی و یک مطلبی پست می کنی اما ناگهان متوجه می شوی که چه کار اشتباهی انجام داده ای ! زیرا در واقع زندگی خصوصی و احساسات قلبی ات را برای تعدادی آدم غریبه که تو را درک نمی کنند و سرزنشت خواهند کرد بازگو کرده ای.»

« این سایت ممکن است یک ابزار تبلیغاتی بسیار خوب و عالی باشد اما فقط برای گفتن یک سری حرفهای محدود و کم مناسب است . در کل استفاده از آن احمقانه است.»

«فقط تعداد کمی از مردم هستند که وقتی شکست می خورند سعی می کنند دوباره بلند شوند درحالیکه اگر سعی می کردند ممکن بود موفق شوند.»

« من همیشه به دنبال چالشها و کارهای جدید هستم. در دنیای بیرون کوه های زیادی وجود دارد که می توانیم ازآنها بالا برویم . حتی وقتی که هیچ کوهی برای بالا رفتن باقی نمانده من خودم یک کوه جدید می سازم.»



گردآوری گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: aftabir.com



 مطالب پیشنهادی:
عکس: «گلشیفته فراهانی» بازیگر یا مدل غربی؟
آخرین عکس‌ها از بازیگرانی که به جشنواره آمدند
هانیه توسلی: از نمایش شکسته‌تر چهره‌ام ناراحت نشدم
عکس‌های خانوادگی در جشنواره، عطاران، توسلی و فرزندشان!
حمله پر جنجال اصولگرایان به «رسوایی» ده‌نمکی!