9 دلیل برای دوست داشتن «جنیفر لاورنس» + عکس
هنرپیشه‌ای که جایزه اسکار را از آن خود می‌کند طبیعتا از شهرت بسیاری برخوردار خواهد بود اما ایا واقعا به همین دلیل می‌توان او را دوست داشت؟ اما ما به 9 دلیل به شما می‌گوئیم که جنیفر لاورنس می‌تواند فردی دوست داشتنی باشد...

دلیل نخست اینکه «جنیفر لاورنس» همه جوایز سینمایی مثل گلدن گلاب و به ویژه با اعتبارترین آنها یعنی جایزه بهترین بازیگر زن اسکار را تا به امروز گرفته است. او تنها 23 سال دارد و این یک رکورد بی سابقه برای یک هنرپیشه جوان است. او تا به امروز دوبار نامزد جایزه اسکار شده و امسال توانسته است نخستین جایزه خود را از این رویداد ویژه سینمایی کسب کند.

دلیل دوم اینکه او بسیار خودمانی و راحت است. گاهی برخی از برگزیدگان اسکار و یا جوایز دیگر، طوری برخورد می‌کنند که انگار آنها در سیاره‌ای دیگر و متفاوت از ما زندگی می‌کنند و ما در جایی دیگر! اما جنیفر لاورنس اینگونه نیست. او اجازه نمی‌دهد که شهرت از او پیشی بگیرد و طوری رفتار می‌کند که شما احساس می‌کنید او هم یک زندگی عادی دارد. مثال خوب این ماجرا هم مصاحبه او بعد از مراسم اسکار بود که گفت می‌خواهد به خانه رفته و به استراحت و تماشای تلویزیون بپردازد.


دلیل سوم مصاحبه‌های مسخره جنیفر است.
تا به حال مصاحبه‌های تلویزیونی یا مصاحبه او بر فرش قرمز اسکار را دیده‌اید؟ اگر ندیده‌اید که واقعا چه چیزی را از دست داده‌اید! او همیشه چیزی در بساطش برای سرگرم نگه داشتن مخاطب دارد.
به طور مثال توجه کنید:
- وقتی من بیرون هستم، به تختم فکر میکنم و اینکه بودن روی آن چقدر می‌توانست جذاب باشد!
مصاحبه‌های دیگر را خودتان بخوانید...


او یک چهره جذاب و خندان دارد و سرزندگی او باعث خوشحالی هرکسی می‌شود که به تصویر او نگاه می‌کند.
او به سلامتی خود بسیار توجه می‌کند و می‌گوید من هیچ وقت برای هیچ چیزی خودکشی نمیکنم. او دختر عادی است و هیچ چیز آزاردهنده‌ای در او وجود ندارد

دلیل پنجم اینکه او به عنوان یک زن واقعا باشکوه و زیباست.


 اگر شما احساس می‌کنید که جنیفر لاورنس بیخیال‌ترین آدم روی زمین است، چندان اشتباه نمی‌کنید. او فقط کارهایی را انجام می‌دهد که به آنها فکر کرده و چندان توجهی به حرف مردم ندارد.

دلیل هفتم: او چیزی را می‌گوید که وجود دارد و بسیار آدم رک و راستی است و هیچ ابایی از گفتن احساسات خود ندارد.

چیزی هست که جنیفر لاورنس نتواند انجام دهد؟ او در نقش‌های بسیار متفاوتی بازی کرده است و نشان داده می‌تواند از عهده بازی کردن در هر نقشی برآید. به طور مثال می‌توان به فیلم‌های او اشاره کرد: «خانه‌ای در انتهای خیابان» که فیلمی ترسناک است. «مسابقه گرسنگی» یک فیلم علمی تخیلی، «ایکس-من» فیلمی ابرقهرمانی، «کتاب بارقه امید» یک رماتیک کمدی و...

دلیل آخر اینکه او بسیار باهوش است. شاید در ظاهر و با توجه به مصاحبه‌ها و رفتارهای عجیب و غریب جنیفر لاورنس در این مصاحبه‌ها کسی باور نکند که او یک دختر باهوش باشد! اما واقعیت این است که حقیقتا آدم باهوشی است. او درس خود را دوسال زودتر از زمان ممکن به پایان رسانده و معدل نهایی او نیز چندان بد نیست.



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی:
لباس‌های 12 هزاردلاری «جنیفر لاورنس» رکوردشکنی کرد! + عکس
«جنیفر» در پارتی شبانه اسکار + تصاویر
«جنیفر لاورنس» بهترین بازیگر زن اسکار + عکس
التماس مجری تلویزیون از مردم!!!
عکس‌هایی از زمین خوردن «جنیفر لاورنس» هنگام گرفتن جایزه اسکار!