فیلمبرداری تازه ترین فیلم کریستوفر نولان از روز گذشته به مدت 25 روز در آلبرتای کانادا آغاز شده است. سه شهر اوکوتوکس، نانتون و لثبریج در کانادا میزبان نولان و تیم سازنده فیلم جدیدش هستند.
فیلمبرداری تازه ترین فیلم کریستوفر نولان از روز گذشته به مدت 25 روز در آلبرتای کانادا آغاز شده است. سه شهر اوکوتوکس، نانتون و لثبریج در کانادا میزبان نولان و تیم سازنده فیلم جدیدش هستند. در میان ستارگان ابتدا در سال 2006 برای استیون اسپیلبرگ نوشته شد. برادر کوچک تر کریستوفر نولان، جاناتان که سابقه همکاری با برادرش را در "پرستیژ"، "شوالیه تاریکی" و "شوالیه تاریکی بر می خیزد" دارد فیلمنامه را از روی نظریه فیزیکدان دانشگاه صنعتی کالیفرنیا، کیپ ثورن نوشته است.

اگرچه هنوز جزئیاتی از فیلم نمی دانیم اما بالاخره سیناپس فیلم منتشر شد. در این چند خط آمده است:

"در آینده دولت ها و اقتصادهای جهان سقوط می کنند. غذا کمیاب است و ناسا دیگر وجود ندارد و برای تمام این ها باید قرن بیستم را سرزنش کرد. شکافی به سوی فضا باز می شود و این بر عهده بقایای ناسا است تا جست و جو کند و امید را به بشریت بازگرداند."

متیو مک کانهی، ان هاته وی، جسیکا چستین، مایکل کین، کیسی افلک، تافر گریس و... از بازیگران این فیلم هستند. "در میان ستارگان" 7 نوامبر 2014 به تهیه کنندگی پارامونت، برادران وارنر، ساینکوپی و کریستوفر نولان و همسرش اما توماس راهی پرده ها خواهد شد



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:
http://caffecinema.com