رقابت گلشیفته فراهانی و بازیگر زن گذشته در سزار 2014 + عکس
برندگان جایزه سزار 2014 در مراسمی شهر پاریس برگزار می شود معرفی خواهند شد. گلشیفته فراهانی نیز برای بازی در فیلم سنگ صبور نامزد سزار شده و پولین بورلت بازیگر فیلم گذشته اصغر فرهادی نیز...
 
 
 
18 نوامبر آکادمی سزار برای سی و نهمین دوره خود، اسامی 32 بازیگر جوان دختر و پسر را که از آنان با عنوان "امیدهای جوان" سینمای فرانسه نام برده می شوند، اعلام کرد. در این  فهرست اولیه نام 16 بازیگر زن قرار گرفته که در بین آنان از گلشیفته فراهانی نیز برای بازی در فیلم "سنگ صبور" هم نام برده شده است. این برای دومین بار است که نام این بازیگر به این لیست راه می یابد.  فراهانی برای حضور در "سنگ صبور" ساخته عتیق رحیمی که محصول مشترک فرانسه و آلمان است کاندیدای سزار شده. از سوی دیگر نام پولین بورله بازیگر جوان فیلم فرانسوی گذشته اصغر فرهادی نیز جزو نامزد های اولیه سزار دیده می شود . از دیگر بازیگرانی که در این فهرست قرار دارند می توان به آدل اگزارشوپولس بازیگر فیلم " زندگی آدل" ساخته عبدالطیف کشیش  اشاره کرد که رقیب سرسختی برای سایر نامزدهاست. به گزارش بانی فیلم، در این لیست اولیه نامزد ها، همچنین 16 بازیگر مرد نیز وجود دارد که در هر رشته در نهایت 5 نفر نامزد نهائی در اوائل ژانویه  اعلام می شوند.



برندگان جایزه سزار در مراسمی که در 28 فوریه 2014 در محل تئاتر شاتله در شهر پاریس برگزار می شود معرفی  خواهند شد.

گفتنی است برندگان جوایز سزار توسط 4381 نفر از دست اندرکاران  حرفه ای  سینمای فرانسه انتخاب واعلام  می شود.سزارفرانسوی ها مانند جایزه اسکار است و از طریق رای گیری میان اعضای آکادمی نفرات برگزیده معرفی می شوند.




گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir



مطالب پیشنهادی:
شبنم قلی‌خانی کی در استرالیا کشف حجاب کرد که ما ندیدیم؟! + عکس
بهنوش بختیاری، شهرام قائدی و پویا امینی در برج میلاد + تصاویر
مجید صالحی از بیمارستان مرخص شد + عکس
5 بازیگر مشهور هالیوود که در کودکی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند!
اولین مجری محجبه صدا و سیمای ترکیه + عکس