باران کوثری و نوید محمدزاده در حاشیه جشنواره برلین 2014 + عکس
فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» دومین فیلم بلند سینمایی رضا درمیشیان است که به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در شصت و چهارمین جشنواره «برلین» به نمایش درآمده است. باران کوثری و نوید محمدزاده بازیگران فیلم «عصبانی نیستم» دو بازیگر و كارگردان فیلم چند ساعت بعد از پایان جشنواره فیلم فجر عازم كشور آلمان شدند. رضا درمیشیان (کارگردان)، باران کوثری و نوید...

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» دومین فیلم بلند سینمایی رضا درمیشیان است که به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در شصت و چهارمین جشنواره «برلین» به نمایش درآمده است. باران کوثری و نوید محمدزاده بازیگران فیلم «عصبانی نیستم»

دو بازیگر و كارگردان فیلم چند ساعت بعد از پایان جشنواره فیلم فجر عازم كشور آلمان شدند. رضا درمیشیان (کارگردان)، باران کوثری و نوید محمدزاده بازیگران فیلم «عصبانی نیستم» با پوششی متفاوت که رضا ندیمی آن را طراحی کرده است در جشنواره فیلم برلین حضور دارند.

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» دومین فیلم بلند سینمایی رضا درمیشیان پس از «بغض» است که به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در شصت و چهارمین جشنواره «برلین» به نمایش درآمده است.


باران کوثری و نوید محمدزاده نقش‌های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند که فیلمبرداری آن در بیش از 60 لوکیشن مختلف از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه تهران صورت گرفته است.

نوید محمدزاده و باران کوثری برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ جشنواره‌ فیلم فجر بودند. در سایر بخش‌ها از جمله بهترین جلوه‌های ویژه بصری امیر سحرخیز و کامران سحرخیز، بهترین صدای فیلم برای صدابردار: نظام‌الدین کیایی/ صداگذار: محمدرضا دلپاک و بهترین تدوین برای هایده صفی‌یاری فیلم «عصبانی نیستم» نامزد دریافت سیمرغ بوده است.

در حالی که قرار بود جمعه  اکران دو فیلم منتخب از آثار جشنواره امسال در مشهد صورت بگیرد،فیلم«عصبانی نیستم» رضا درمیشیان احتمالا به دلیل حاشیه های پیش آمده از این برنامه کنار گذاشته شد.

بر این اساس «تمشک» سامان سالور جایگزین فیلم درمیشیان شده است و «فرشته‌ها باهم می‌آیند» نیز بر اساس برنامه قبلی اکران خواهد شد.




گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ  

seemorgh.com/culture
منبع: banifim.ir