بازیگر زنی که همسرش، بخشی از هزینه فیلم موتمن را داد! + عکس
حضور الهه استیری در فیلم سایه روشن به عنوان یکی از بازیگران اصلی در کنار شقایق فراهانی به اندازه کافی جنجال برانگیز بود و... همسر خانم استیری اظهار تمایل کردند که در فیلم سرمایه گذاری کنند و همسرشان...
حضور الهه استیری در فیلم سایه روشن به عنوان یکی از بازیگران اصلی در کنار شقایق فراهانی به اندازه کافی جنجال برانگیز بود و وقتی مشخص شد که این خانم با پرداخت بخشی از هزینه های تولید فیلم توانسته این نقش را به دست آورد، انتقادها از تهیه کننده این فیلم افزاش یافت. در همین باره سید جمال ساداتیان تهیه کند سایه روشن در گفت و گو با پیام نو گفت:« الهه استیری مبلغی از هزینه های فیلم را از طریق همسرش پرداخت کرد و در ادامه هم چندان در پرداخت هزینه های افزوده شده مشارکت نداشتند.»

پیش از این فرزاد موتمن در گفت و گو با پیام نو درباره حضور الهه استیری گفته بود: «الهه استیری که سابقه بازیگری نداشت، توسط ساداتیان به من معرفی شد و او از من خواست که ببینم آیا می‌توانم استیری را به عنوان یک بازیگر معرفی کنم؟ چند دلیل من را به انجام این کار وسوسه کرد. در ابتدا به این دلیل که فیلم «سایه روشن» فیلم سختی بود و هر تهیه کننده‌ای زیر بار آن نمی‌رفت و در نتیجه من دلم می‌خواست حالا که ساداتیان پای این کار سخت آمده‌، من نیز کاری برایش انجام دهم و اگر او دوست دارد این بازیگر معرفی شود این امکان را پدید آوریم. از سوی دیگر برای خودم هم یک چالش بود تا ببینم در کاری به این سختی که عملا چهار نقش است می‌توان از یک فردی که سابقه بازیگری ندارد، بازی بگیرم. من تلاشم را در مورد این بازیگر کرده‌ام امیدوارم که او در سینمای ایران بماند. نمی‌توانم بگویم که او عالی بود ولی نتیجه کارش قابل قبول است.»

تهیه کننده فیلم «سایه روشن» درباره شایعاتی که مبنی بر پرداخت ۹۰۰ میلیون از هزینه فیلم توسط یک فرد برای بازی در فیلم مطرح شده توضیح داد: همسر خانم استیری اظهار تمایل کردند که در فیلم سرمایه گذاری کنند و همسرشان حضور داشته باشد من هم برای معرفی بازیگر جدید به سینما این مشارکت را پذیرفتم.»

وی ادامه داد: «آنها در حدود ۱۲ درصد از هزینه های فیلم را پرداخت کردند. در ابتدا قرار بود «سایه روشن» ظرف یک ماه فیلمبرداری شود اما این اتفاق رخ نداد.در ادامه که روزهای فیلمبرداری افزایش یافت و به ۷۰ جلسه رسید همسر خانوم استیری همراهی در تامین هزینه ها نداشتند.»


وی ادامه داد: فیلم «سایه روشن» از جمله فیلم های عوام پسند نیست و ژانر و تکنیک دارد. غصه این فیلم روایتی را بیان می کند که پیچیدگی های خاص خود را دارد. به نظرم کارگردانی و تدوین «سایه روشن» می تواند برای متخصصین حوزه سینما قابل تامل باشد.0123»

گفتنی است پرداخت بخشی از هزینه های یک فیلم توسط یک علاقمند به بازیگری برای اولین بار در این فیلم رخ نداده و در بسیاری از فیلم ها به ویژه آن هایی که مخاطب خاص دارند از افراد علاقمند به بازیگری به شرط دریافت مبلغی از ساخت فیلم استفاده می شود.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ  
www.seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com



مطالب پیشنهادی:
آقای ده نمکی این عکس‌ها را ببینید و خجالت بکشید! + تصاویر
کسی به داد بازمانده حادثه «معراجی‌ ها» نمی‌رسد؟ + تصاویر دردناک
همبازی شدن امین حیایی و همسرش در سریال نوروز 93
درگذشت بازیگر شوخ طبع «خواب تلخ» در سانحه تصادف + تصاویر
لج درآورترین مجری تلویزیون در هفته گذشته!!