تقدیر کیت بلانش از وودی آلن روی صحنه اسکار 2014 + تصاویر
کیت بلانش مسیر سختی را برای رسیدن به اسکار امسال پیمود، چرا که پس از اتهامات وارد شده به وودی آلن از سوی دخترش، بسیاری گمان می‌کردند شانس بلانش برای کسب اسکار کمرنگ شده است.
 کیت بلانش، بازیگر سرشناس هالیوودی که دومین جایزه اسکار را برای بازی در فیلم «یاسمن غمگین» به کارنامه سینمایی خود افزود، پس از کسب جایزه از وودی آلن تشکر کرد، چرا که وی این نقش را به صورت ویژه برای بلانش نوشته بود.

بلانش همچنین از نامزدهای دیگر بخش بهترین بازیگر نقش اصلی زن شامل امی آدامز،‌ ساندرا بولاک، جودی دنچ و مریل استریپ نام برد و به تمجید از آن‌ها پرداخت.



http://www.seemorgh.com/uploads/1392/12/Oscars-2014-red-carpet3.jpg
کیت بلانش مسیر سختی را برای رسیدن به اسکار امسال پیمود، چرا که پس از اتهامات وارد شده به وودی آلن از سوی دخترش، بسیاری گمان می‌کردند شانس بلانش برای کسب اسکار کمرنگ شده است.

کیت بلانش پیش از این یک‌بار در سال 1990 برای نقش‌آفرینی در فیلم «هوانورد» جایزه بهترین بازیگر مکمل را بدست آورده و در مجموع برای ششمین‌بار نامزد کسب اسکار شده بود و توانست برای اولین بار جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن را نیز بدست آورد.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/12/kate.JPG
بازی فوق‌العاده و تحسین‌برانگیز وی در «یاسمن غمگین» در نقش زنی که همسر ثروتمندش را از دست داده و به نوعی دچار اختلال روانی شده است آنقدر متقاعد کننده بود که وی از مدت‌ها پسش شانس اول کسب اسکار بود در حالیه که وی برای بازی در این نقش تا کنون جوایز فراوانی از جمله گلدن گلوب‌، بافتا، انجمن بازیگران آمریکا،‌ انتخاب منتقدین‌، انجمن منتقدین نیویورک‌ و انجمن منتقدین لس‌آنجلس را نیز کسب کرده است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ  
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
گلچینی از بهترین عکس‌های مراسم دیشب اسکار 2014
لحظه به لحظه با اسکار 2014؛ برگزیدگان اولیه اسکار + تصاویر
کسی از حال این بازیگر خبر ندارد! + تصاویر
فهرست کامل برگزیدگان اسکار 2014 + تصاویر
آخرین اخبار و عکس‌ها از اسکار 2014